مبازه با فساد و پاکدستی آیت‌الله رئیسی به مثابه یک منظومه مدیریتی تا ابده زنده است


رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با صدور پیامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید و همراهان وی گفت: سید ابراهیم رئیسی امروز ظاهرا در میان ما نیست، اما سلوک و خصائل ویژه او چون مردمداری، حضور واقعی در میدان، پاکدستی، مبارزه با فساد و... به مثابه یک منظومه مدیریتی تا ابد زنده است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست، در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی که در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی منتشر شده، آمده است: خبر شهادت رئیس جمهور پرهیزگار، مردمی، خدوم و ولایت مدار ایران اسلامی عزیز خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهان ایشان آقایان آیت الله آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر انقلابی وزارت امور خارجه سبب اندوه و تاثر دانشگاهیان شد.

وی افزود:‌ شهادت در راه خدمت بی وقفه و مخلصانه به مردم، افتخار بزرگی است که نصیب این بزرگواران شد و ملت ایران همیشه قدردان مجاهدت ها و خدمات ارزنده و ماندگار آنان است. شهادت آمال و آرزوی این بزرگ مردان بود که خداوند منان آن را نصیب شان کرد و در تاریخ ایران و دل های مردم جاودانه شدند.

رستمی در این پیام تاکیدکرده است: سید ابراهیم رئیسی امروز ظاهرا در میان ما نیست، اما سلوک و خصائل ویژه او چون مردمداری، حضور واقعی در میدان، پاکدستی، مبارزه با فساد و... به مثابه یک منظومه مدیریتی تا ابد زنده است به گونه‌ای که نصاب روسای جمهور شایسته‌ ملت ایران را بالا برد.

وی در این پیام با اشاره به اینکه ملت شریف ایران روزهای سختی چون سالهای دهه شصت را دیده اند که در مدت کوتاهی عزیزانی چون شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و همراهان و سنگرانشان را از دست دادند، افزود: اما نتیجه صبر و بردباری در آن شرایط سخت با رهبری داهیانه امام امت سترگ شدن درخت تناور انقلاب اسلامی بود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها ادامه داد: امروز هم ملت ایران خادمان خود را خوب می شناسند و اشارت رهبر انقلاب را خوب می فهمند لذا انشالله خون این شهید عزیز سبب ساز پیروزی های بزرگ و وحدت و همگرایی بیشتر در ملت خواهد شد.

وی همچنین شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانشان را به محضر امام زمان ارواحنا له الفداء، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم غیور آذربایجان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای ملت ایران صبر جزیل درخواست کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

#آیه_دریس/ واکنش کاربران به دزدی 18 میلیاردی مجری من‌و‌تو از جیب مردم ایران