ساختار سیاسی نظام پیش بینی‌های لازم را برای این گونه موارد داشته است


ساختار سیاسی نظام پیش بینی‌های لازم را برای این گونه موارد داشته است

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰، تجربه چنین حوادثی را داشتیم و این اتفاق به صورتی نیست که موجب اختلال و وقفه در امور کشور شود. ساختار سیاسی و اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران پیش بینی‌های لازم را برای این گونه موارد داشته است.

احمد حکیمی‌پور با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان به مردم ایران و خانواده و نزدیکان آنها، اظهار داشت: این اتفاق بسیار تلخ بود و همه غمگین هستیم اما در هرحال انقلاب اسلامی ایران از این حوادث و رویدادهای تلخ به خود زیاد دیده است.

وی با تاکید بر اینکه با این اتفاق اختلالی در امور کشور پیش نمی‌آید، افزود: قطعاً ملت ایران به دلیل از دست دادن خدمتگزاران خود، غمگین و سوگوار هستند اما از آن جهت که جمهوری اسلامی ایران طبق قانون اساسی پیش بینی این گونه امور را کرده است، اتفاقی در اداره امور نمی‌افتد.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: طبق قانون اساسی معاون اول رئیس جمهور برای مدت معینی قوه مجریه را اداره می‌کند و جانشینی هم برای وزیر خارجه تعیین شد، با این برنامه‌ریزی‌‌ها ظرف مدت ۵۰ روز کشور بدون هیچگونه اخلالی آماده انتخابات برای تعیین رئیس جمهور آینده می‌شود.

وی مطرح کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰، تجربه چنین حوادثی را داشتیم و این اتفاق به صورتی نیست که موجب اختلال و وقفه در امور کشور شود. ساختار سیاسی و اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران پیش بینی‌های لازم را برای این گونه موارد داشته است.

حکیمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: وقتی خدمتکاری از دست می‌رود به هر حال همه غمگین می‌شوند چرا که یک سرمایه انسانی از دست رفته اما این کشور به لحاظ نیروی انسانی غنی است. در تمامی کشورها چنین حوادثی پیش بینی می‌شود اما ملت ایران چون تجربه آن را در گذشته داشته است، می‌داند خللی در کار ایجاد نمی‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بایدونبایدهای مسافرت در بارداری + اینفوگرافیک