واکنش سردار جلالی به شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش


واکنش سردار جلالی به شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

اقتصادنیوز: سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون‌

شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان، همچون آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در حادثه سقوط بالگرد، دوستداران انقلاب اسلامی را اندوهگین کرد.

آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری خدوم، خستگی ناپذیر، مردمی و مردمدار بود که هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد و تا روز آخر حیات خود، برای آبادانی و خدمت به این مرز و بوم تلاش کرد و عاقبت نیز در همین راه به شهادت رسید.

اگرچه فقدان این شخصیت بزرگ ثلمه بزرگی به ایران اسلامی است، ولی شهادت، پایانی زیبا و شکوهمند برای ماموریت این سرباز ولایت و سید محرومان بود.

اطمینان دارم که شهادت این خادم الرضا که مدال شهید خدمت را در شب تولد امام هشتم شیعیان به حق برازنده نام بلند خود ساخت، همچون زندگی پرافتخارش برای اسلام و انقلاب اسلامی ایران خیر و برکت را به دنبال دارد و الگوی راه خادمین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب شهادت ایشان و دیگر شهدای این حادثه را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران به ویژه به خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای بازماندگان این شهدا، بردباری و قدرت تحمل و پاداش صابران را مسألت دارم.

ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز یقین دارم که با درایت و هدایت ایشان، ملت ایران این بزنگاه تاریخی را پشت سر خواهند گذاشت و نام نیکی از شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ایران به عنوان شهید خدمت ثبت خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تابستان گرم را با این ادویه‌ها خنک شوید!