آیا چهارشنبه تعطیل رسمی است و امتحانات لغو شدند ؟


آیا چهارشنبه تعطیل رسمی است و امتحانات لغو شدند ؟

با هماهنگی وزیر آموزش‌وپرورش همۀ امتحانات دانش‌آموزان از سه‌شنبه تا پایان هفته لغو شد. زمان برگزاری آزمون‌های جایگزین توسط آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود.

چهارشنبه تعطیل شد

به گزارش دلگرم به نقل از خبرگزاری تسنیم : معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد: به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد: به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است.

چهارشنبه تعطیل رسمی است ؟

منصوری گفت: استانداران می‌توانند با توجه به برنامه‌های تشییع، روزی که در استان‌شان میزبان تشییع است را تعطیل کنند.

امتحانات فردا چهارشنبه تعطیل است ؟

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور چهارشنبه تعطیل سراسری است.

منصوری هم چنین گفت:
با هماهنگی وزیر آموزش‌وپرورش همۀ امتحانات دانش‌آموزان از سه‌شنبه تا پایان هفته لغو شد. زمان برگزاری آزمون‌های جایگزین توسط آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد ؟

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری گفت: با توجه به درخواست های مکرر خانواده ها و مردم در استان های مختلف برای حضور در مراسم ها، از روز سه شنبه تا پایان هفته تمام امتحانات لغو خواهد شد و زمان برگزاری این آزمون ها توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.

وی ادامه داد: استانداران مخیر هستند روزی که مراسم تشییع و بزرگداشت رئیس جمهور برگزار می شود، استان را تعطیل کنند. روز چهارشنبه هم سراسر کشور تعطیل خواهد شد تا مراسم ها به بهترین شکل برگزار شود.

منصوری با اشاره به برنامه تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی گفت: این مراسم سه‌شنبه صبح ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا تا مصلی تبریز، عصر سه‌شنبه در قم از ساعت ۱۶:۳۰ از مسجد جمکران تا حرم حصرت معصومه برگزار می شود. همچنین در ساعات پایانی روز سه شنبه پیکر شهدا به مصلی تهران منتقل می شود تا مراسم وداع برگزار شود. چهارشنبه صبح شهر تهران و پنج‌شنبه صبح در شهر بیرجند مراسم تشییع برگزار خواهد شد. عصر روز پنج‌شنبه این مراسم در مشهد برگزار شده و پیکر آیت الله رئیسی در شب جمعه در حرم مطهر رضوی دفن می شود.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


کلیه مدارس استان تهران فردا تعطیل شد