جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع رئیسی و همراهان در تهران و دیگر شهر‌ها


جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع رئیسی و همراهان در تهران و دیگر شهر‌ها

فارس: معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع رئیسی و همراهان در تهران و دیگر شهرهای کشور را اعلام کرد. حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت، گفت: فردا ساعت...

جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع رئیسی و همراهان در تهران و دیگر شهر‌ها
فارس: معاون اجرایی رئیس‌جمهور، جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع رئیسی و همراهان در تهران و دیگر شهرهای کشور را اعلام کرد.
حسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیاتی از برگزاری مراسم تشییع شهدای خدمت، گفت: فردا ساعت ۹:۳۰ صبح مراسم تشییع از میدان شهدا تا مصلی در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین فردا ساعت ۱۶:۳۰ پیکر شهدا در حدفاصل مسجد جمکران تا حرم حضرت معصومه در قم نیز تشییع خواهد شد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور، تصریح کرد: در ساعات پایانی فردا، پیکرها به مصلای امام خمینی تهران منتقل می‌شود تا مراسم وداع برگزار شود، چهارشنبه صبح نیز مراسم تشییع در تهران برگزار می‌شود.
منصوری ادامه داد:‌پنجشنبه صبح در بیرجند مراسم تشییع خواهیم داشت و سپس پیکرهای مطهر به مشهد منتقل می‌شود.
رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله رئیسی پنجشنبه شب در حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش،‌ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش که برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بودند، به علت شرایط نامساعد آب و هوایی ، دچار سانحه شد و تمام سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.
در این سانحه هوایی، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امیرعبداللهیان: پنجره توافق از سوی ایران باز است، اما نه برای همیشه