باشگاه فرانسوی آنچلوتی را می‌خواهد!


باشگاه فرانسوی آنچلوتی را می‌خواهد!

داویده آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی و مربی رئال مادرید، یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استادی رنس است.

به گزارش "ورزش سه"، رنس به دنبال جایگزینی مربی‌اش است و برای این کار به سراغ گزینه قابل توجهی رفته است: داویده آنچلوتی که در هفته‌های اخیر در بین هواداران رئال مادرید محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.


همانطور که قبلا گزارش شده بود، لوکا السنر در لیست گزینه‌های رنس جایگاه بهتری دارد. این باشگاه مایل است او را یک سال قبل از پایان قراردادش با لوهاور به خدمت بگیرد. با این حال، با توجه به بندهای قرارداد سرمربی اسلوونیایی، ممکن است این انتقال رخ ندهد.

آنها در لیست‌شان گزینه‌ای دارند که توجه رسانه‌ها را جلب کرده است. پسر کارلو آنچلوتی که نقش بسیار مهمی در کادر فنی رئال مادرید دارد، یکی از گزینه‌های محبوب مدیران رنس است و آنها قصد دارند در صورت امکان با او برای قبول هدایت باشگاه فرانسوی مذاکره کنند.

2024291

در هفته‌های اخیر و به‌خصوص پس از بازی برگشت رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که این مربی به پدرش توصیه کرد خوسلو را که مرد اصلی کامبک سفیدپوشان در شب ماندگار برنابئو بود، به زمین بفرستند، او محبوبیت خاصی بین هواداران رئال پیدا کرده است.

رسانه‌های اسپانیایی نیز در این مدت به جایگاه او در کادر فنی رئال پرداخته و مدعی شده‌اند که او نقش بسیار مهمی در موفقیت‌های اخیر رئال مادرید دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تساوی‌های کشنده یقه پیکان را گرفت!