مائوریتزیو ساری:/ یووه با اخراج آلگری تصمیم درستی گرفت


مائوریتزیو ساری:/ یووه با اخراج آلگری تصمیم درستی گرفت

مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق تیم‌های یوونتوس و لاتزیو، می‌گوید تصمیم اخراج ماسیمیلیانو آلگری درست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری آلگری را تنها ۴۸ ساعت پس از پیروزی در فینال کوپا ایتالیا مقابل آتالانتا اخراج کرد، زیرا رفتار او در آن بازی و پس از آن با ارزش‌های باشگاه ناسازگار تلقی می‌شد.

پس از این اتفاق پائولو مونترو به عنوان سرمربی موقت برای دو بازی باقی مانده از این فصل سری A انتخاب شد، او امیدوار است در این بازی‌ها حداکثر امتیازات را کسب کند و مقام سوم را نگه دارد.


ساری که مدتی را در سمت مربی‌گری یوونتوس گذرانده است، در مورد اخراج آلگری گفت: «از بیرون، تشخیص اینکه بین آلگری و باشگاه چه اتفاقی افتاده دشوار است، باید در داخل باشید تا بگویید چه کسی اشتباه کرده است.

2024286

شعار اصلی در یووه این است که برد تنها چیزی است که مهم است، بنابراین من نمی‌دانم که آیا تنها قهرمانی در کوپا ایتالیا برای نجات فصل کافی است یا خیر. اگر بخواهم انتخاب کنم به‌نظرم کافی نیست. اخراج او همان زمان که قهرمانی لیگ و رتبه دوم را از دست داد تا حد زیادی قطعی شده بود و کوپا ایتالیا قرار نبود هیچ تاثیری در آینده آلگری داشته باشد.»

ساری خود علیرغم کسب عنوان قهرمانی سری A به دلیل عملکردهای نه‌چندان خوب و حذف از لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ از یوونتوس اخراج شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شلیک قاتل پرسپولیس برای آخرین گل (عکس)