بیانیه مهم دفتر رسانه‌ای دولت غزه در پی شهادت ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان


بیانیه مهم دفتر رسانه‌ای دولت غزه در پی شهادت ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان

اقتصادنیوز: دفتر رسانه‌ای دولت غزه در پی صدور بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید کشورمان را ضایعه‌ای بزرگ برای ملت فلسطین، امت اسلام و محور مقاومت عنوان کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دفتر رسانه‌ای دولت غزه با صدور بیانیه‌ای نسبت به شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید کشورمان و هیأت همراه آنان در پی حادثه سقوط بالگرد حامل آنان واکنش نشان داد.

شهاب نیوز گزارش داد، دفتر رسانه‌ای دولت غزه در این بیانیه شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید کشورمان را ضایعه‌ای بزرگ برای ملت فلسطین، امت اسلام و محور مقاومت که همیشه از سوی شهید رئیسی، رهبری، دولت و ملت ایران مورد حمایت قرار گرفته است عنوان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت فلسطین خالصانه‌ترین تسلیت و همدردی خود را به رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیأت همراه وی تقدیم می‌کند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه تصریح کرد: ما از خداوند عز و جل خواستاریم که جایگزینی را که پا در جای پای رئیس جمهور فقید ایران بگذارد و از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در برابر اشغالگران اسرائیلی حمایت کند، نصیب ایران و امت اسلام کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بعد از 50 سالگی منتظر کدام بیماری‌ها باشیم؟