خسارت 300 هزار دلاری بابت ارسال اطلاعات غلط


خسارت 300 هزار دلاری بابت ارسال اطلاعات غلط

هدایت ممبینی می‌گوید فدراسیون فوتبال بابت دادن اطلاعات غلط در خصوص مجوز حرفه‌ای، ۳۰۰ هزار دلار جریمه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بحث‌های داغ این روزها صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های لیگ برتری است که روز ۳۱ اردیبهشت ماه اسامی تیم‌هایی که لایسنس حرفه‌ای یا ملی را دریافت کرده‌اند منتشر شد.

در همین خصوص هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، از تخلف صورت گرفته در سال‌های قبل که منجر به جریمه فدراسیون فوتبال شد خبر داد.

ممبینی گفت: سال‌های قبل کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ما از طرف ای‌اف‌سی تعلیق شد. چون ما اطلاعات غلط می‌دادیم صرف اینکه به فوتبال یا یک باشگاهی کمک کنیم اطلاعات غلط می‌دادیم که این کار اشتباه بود. ما این آوانس را به تیم‌های‌مان می‌دادیم اما فیفا رصد می‌کند.

او در مورد جریمه فدراسیون بابت اطلاعات غلط به منظور حذف نشدن نمایندگان ایران گفت: اطلاعاتی که دادیم را ایراد گرفتند و چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار، فدراسیون فوتبال جریمه نقدی شد و این کمیته تعلیق شد. ما از موقعی که استارت کار را زدیم خواستیم درست کار کنیم و گفتیم اگر یک سال یک باشگاه محروم هم شود اشکالی ندارد و زیرساختش درست می‌شود.

ممبینی اضافه کرد: امسال دوباره تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را برداشتیم و فیفا مجوز داد که رئیس کمیته هم دکتر زارعی هستند. ۱۳ تیم لیگ برتر ما این مجوز را دریافت کردند و ما به ای‌اف‌سی ابلاغ کردیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گولسیانی و زنده کردن خاطره هت‌تریک قهرمانی!