بولونیا 3-3 یووه: کامبک بزرگ تکمیل نشد


بولونیا 3-3 یووه: کامبک بزرگ تکمیل نشد

یوونتوس با نمایشی فوق‌العاده در دقایق پایانی شکست ۳-۰ مقابل بولونیا را با تساوی ۳-۳ تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی پس از اخراج ماسیمیلیانو آلگری یوونتوس در یک دیدار خارج از خانه به مصاف بولونیا رفت. هدایت این تیم را تیاگو موتا برعهده دارد که گفته می‌شود در پایان فصل جانشین آلگری خواهد شد. دیدار امشب با برتری میزبان آغاز شد و آنها در ادامه موفق به برتری ۳-۰ شدند اما درنهایت بیانکونری در ۹ دقیقه به بازی برگشت و از شکست فرار کرد.

ویدئو: 333279

این تیم تیاگو موتا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۲ به گل رسید. روی ارسالی از سمت راست، مدافعان یوونتوس توپ را به‌طور ناقص دفع کردند اما کالافیوری در برگشت با شوتی زیبا دروازه بانوی پیر را باز کرد.

بولونیا در دقیقه ۱۱ هم به گل دوم رسید. روی ارسال زیبای اوربانسکی، کاسترو با ضربه سر بازی را ۲-۰ کرد.

2024389

در ادامه یوونتوس جلو کشید اما در خلق حمله ناتوان بود. با توجه به مقاومت عالی بازیکنان بولونیا موقعیتی در بازی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۳۳ ضربه نه‌چندان خوب کیه‌زا را دروازه‌بان مهار کرد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد هم ضربه خطرناک ولاهوویچ با برخورد به مدافع حریف دفع شد تا نیمه اول با همان نتیجه ۲-۰ خاتمه یابد.

در آغاز نیمه دوم بولونیا با گل کالافیوری اختلاف را به ۳ رساند. در دقیقه ۵۳ روی اشتباه بازیکنان یووه، کالافیوری با شزنی تک به تک شد و با یک ضربه چیپ زیبا دروازه او را باز کرد.

2024390

در دقیقه ۶۲ یک بار دیگر کیه‌زا اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ بولونیا می‌توانست به گل چهارم برسد اما ضربه اندویه راهی به دروازه نداشت.

در ادامه سرعت بازی افت کرد تا اینکه در دقیقه ۷۵ یووه یکی از گل‌ها را جبران کرد. پس از غفلت مدافعان بولونیا، کیه‌زا در پشت محوطه به توپ رسید و پس از حرکت به سمت جلوتر، گل اول را به ثمر رساند.

2024391

هشت دقیقه بعد میلیک روی یک ضربه آزاد به شکلی فوق‌العاده و چشم‌نواز توپ را به تور دروازه بولونیا چسباند.

در دقیقه ۸۴ و در حالی‌که تنها یک دقیقه از گل میلیک گذشته بود، ییلدیز گل تساوی را به ثمر رساند. او از بین مدافعان بولونیا حرکت کرد و روی یک شوت خارج از محوطه زیبا بازی را ۳-۳ کرد.

2024392

درنهایت در دقایق پایانی دو تیم از خلق حمله عاجز بودند و بازی با نتیجه ۳-۳ خاتمه یافت. با این نتیجه بولونیا با ۶۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و یووه هم با امتیاز مشابه در جایگاه چهارم ایستاد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟