جدال روزبه با پرسپولیسی‌ها از دیرباز تا امروز (عکس)


جدال روزبه با پرسپولیسی‌ها از دیرباز تا امروز (عکس)

روزبه چشمی یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان استقلال است که روزهای تلخ و شیرین زیادی را همراه این تیم تجربه کرده است.

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان استقلال در لیست فعلی این تیم است که سابقه بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان و تجربه بیشتری در تقابل‌های مختلف برای قهرمانی و گذراندن روزهای سخت همراه با آبی‌پوشان داشته، او در دوره‌های مختلف با مربیان مختلف در کورس قهرمانی حضور داشته و همراه با فرهاد مجیدی به قهرمانی لیگ برتر هم رسیده است.

چشمی در دوره‌های مختلف مقابل خط هافبک‌های قدرتمندی از پرسپولیس به میدان رفته و در تمام دوره‌ها یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در دربی‌های مختلف بوده که در پست دفاع وسط و هافبک میانی مقابل سرخ‌پوشان بازی کرده است.

2024281

از دوران حضور کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی در پرسپولیس تا آخرین دربی که مقابل ریگی و رفیعی به میدان رفت، روزبه ثبات خوبی داشته و یکی از بازیکنان کم نوسان استقلال بوده است.

او در لیگ بیستم نقش ویژه‌ای در تیم استقلال دارد و با اینکه بازوبند کاپیتانی در دستان سیدحسین بسته شده اما او رهبری میانه میدان را برعهده دارد و یکی از بازیکنان قابل اطمینان نکونام برای کنترل روند بازی و از آن مهم‌تر حفظ کردن شرایط روحی روانی بازیکنان در بهترین حالت ممکن است.

چشمی در بازی‌های اخیر نسبت به فصول گذشته با آرامش‌بیشتری به میدان رفته و در میانه میدان در جنگ‌های حین مسابقه و حتی جنگ‌های روانی که روی سکوها و حتی درون زمین انجام می‌شود نقش مهمی دارد و بازیکنان استقلال را به خوبی رهبری کرده است.

او در این فصل می‌تواند همراه با جواد نکونام دومین قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و کاری که در دوران‌های مختلف نتوانست انجام دهد را برای با دوم به سرانجام برساند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...