کنعانی می‌خواهد استقلال را دبل کند


کنعانی می‌خواهد استقلال را دبل کند

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس غیر از حضور مستمر و ثابت در خط دفاعی تیمش دنبال گلزنی هم خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، محمدحسین کنعانی زادگان یکی از خوب‌های تیمش در دیدار با هوادار بود و با اینکه سرخ‌ها چند موقعیت گل به حریف خود دادند اما این مدافع در پوشش‌ها مستحکم نشان داد و از فضای بین و او دانیال کمتر توپی دروازه بیرانوند را تهدید کرد.

کنعانی‌زادگان جمعه شب در حالی مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت که متعاقب انتظار یکی از بازیکنان اصلی تیمش به حساب می‌آید و می‌توان درباره فیکس بودنش کنار گولسیانی اطمینان داشت.

کنعانی که برای حراست از دروازه تیمش نقش مهمی در مرکز خط دفاع خواهد داشت نباید اجازه دهد اتفاقات بازی رفت تکرار شود. در بازی رفت و در شرایطی که یحیی رو به بازی با سه دفاع مرکزی آورده بود نقش مدافعان پرسپولیس روی هر دو گل خورده مشهود بود و کار سرخ‌ها برای رسیدن به سه امتیاز در آن مسابقه دشوار شد.

البته کنعانی از بازی رفت یک خاطره خوش هم دارد چرا که در آن بازی سخت در شرایطی کاملا عجیب و بعد از وقفه‌ای طولانی پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

2024275

کنعانی تا اینجای فصل چهار پنالتی زده که هر چهار تا گل شده ضمن اینکه او 5 گله است و با گولسیانی در گل کردن پنالتی‌ها و گلزنی برای تیمش هم رقابت دارد.

در صورت گلزنی این مدافع خوزستانی مقابل استقلال خوزستان او تیم استانش را دبل خواهد کرد هر چند این مدافع نیز مثل بیشتر همبازیانش تنها به سه امتیاز و کسب پیروزی در این بازی حساس فکر می‌کند و اولویتش گلزنی نخواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین اخبار درباره لیست خروج استقلال