بیرو دیگر از خوزستان گل نمی‌خورد!


بیرو دیگر از خوزستان گل نمی‌خورد!

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس به سه کلین شیت دیگر می‌تواند برای قهرمان کردن تیمش کمک کند.

به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از مصدومیت در مصاف با هوادار یکی از ستاره‌های تیمش بود و در چند موقعیت حساس مقابل ضربات نهایی و موقعیت‌های گل مسلم حریف ایستادگی کرد تا با ثبت یکی از مهمترین کلین شیت‌هایش نقش مهمی در جذاب نگه داشتن کورس قهرمانی در سه هفته پایانی داشته باشد.
بیرانوند که حالا به فرم ایده‌آل خود نزدیک شده می‌تواند در سه مسابقه فشرده پایانی فصل نقش مهمی در پیش بردن تیمش به هدف بزرگ خود ایفا کند.
با این حال در آستانه بازی با استقلال خوزستان یک طلسم تلخ تا حدودی می‌تواند حواس او و هواداران پرسپولیس را به بازی با استقلال خوزستان بیشتر جمع‌ کند.

بیرو در حالی مقابل تیم پورموسوی و بازیکنانش قرار خواهد گرفت که از بازی رفت مقابل این حریف خاطره خوشی ندارد. بیرو در آن بازی دو گل از جواد آقایی پور دریافت کرد که در گل اول برخی اعتقاد داشتند خروج مناسبی نداشته است.

2024269

بیرو در بازی رفت با صنعت نفت آبادان هم دو گل دریافت کرد که دوباره برخی اعتقاد داشتند روی ضربه سر مهاجم عراقی این تیم عکس العمالی نشان نداده و در دقایق تلف شده هم روی ارسال بازیکن حریف خروج نامطمئنی داشت که در نهایت منجر به گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر شد.
بیرانوند در بازی برگشت مقابل فولاد خوزستان هم در تهران دو گل خورد که روی گل اول و ارسال زمینی موسی کولی بالی اشتباه عجیبی انجام داد و در صحنه گل دوم هم با ارسال وحید حیدریه در خروج با فرشاد فرجی ناهماهنگ بود و یک گل به خودی عجیب دیگر توسط عبدالکریم حسن ثبت شد.
حالا بیرو در مصاف با استقلال خوزستان باید طلسم ناکامی مقابل این حریفان خوزستانی را بشکند و با ثبت یک کلین شیت دیگر به تیمش برای ماندن در کورس قهرمانی کمک کند.
هر چند او در هفته‌های ابتدایی و بازی رفت مقابل فولاد در اهواز کلین شیت کرده بود اما بازی هفته بیست و هشتم مقابل تیمی که برای فرار از سقوط می‌جنگد و انتحاری بازی خواهد کرد دشواری‌های بیشتری خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟