هشدار درخصوص کلاهبرداری های پروژه هرمی اربیت نت ورک


هشدار درخصوص کلاهبرداری های پروژه هرمی اربیت نت ورک

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره اظهارکرد: برابر بررسی ها و رصد صورت گرفته در فضای مجازی ، اخیراً شرکت های هرمی و پانزی اقدام به فعالیت های گسترده ای برای عضوگیری از بین...

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره اظهارکرد: برابر بررسی ها و رصد صورت گرفته در فضای مجازی ، اخیراً شرکت های هرمی و پانزی اقدام به فعالیت های گسترده ای برای عضوگیری از بین مردم به قصد کلاهبرداری از آن ها کرده اند.

وی افزود: در همین زمینه یک شرکت هرمی تحت عنوان "اربیت نت ورک" (orbitnetwork) با ارائه نشانی با همین عنوان در بستر اینترنت و وعده های فریبنده سرمایه‌گذاری و دریافت سود کلان، اقدام به جذب عضو کرده ،که پس از فریب کاربران، سرمایه آنان را سرقت می کند که گردانندگان این سایت اغلب در خارج از کشور بوده و هدایت برنامه های کلاهبرداری را با ارائه ارزهای دیجیتال انجام می دهند.

این مقام انتظامی در این خصوص و سایر موارد مشابه به شهروندان هشدار داد و تاکید کرد: لازم است همه ما ضمن افزایش آگاهی در خصوص تبلیغات فریبنده فضای مجازی هوشیار باشیم و سرمایه یک عمر کار و تلاش خود را به افراد غیر مطمئن و سایت ها و تبلیغاتی که هیچ گونه اعتبار و حتی وجود خارجی ندارند نسپاریم.


هشدار درخصوص کلاهبرداری های پروژه هرمی اربیت نت ورک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نماز یکشنبه ماه ذی القعده چطور خوانده می شود؟