زن جوان طلاهای مادرشوهرش را قبل از مراسم عروسی دزدید / زن تبهکار مهریه اش را به اجرا گذاشت


زن جوان طلاهای مادرشوهرش را قبل از مراسم عروسی دزدید / زن تبهکار مهریه اش را به اجرا گذاشت

به گزارش رکنا، مرد 33 ساله که در پی شکایت زنش به مرکز انتظامی احضار شده بود با بیان این که توان پرداخت مهریه را ندارد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت:12سال قبل با...

به گزارش رکنا، مرد 33 ساله که در پی شکایت زنش به مرکز انتظامی احضار شده بود با بیان این که توان پرداخت مهریه را ندارد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت:12سال قبل با «مرضیه»ازدواج کردم. زندگی خوبی داشتیم چراکه همسرم با بیماری خاص من کنار آمده بود وبه زندگی مشترک ادامه می داد.

از سوی دیگر من به دلیل همین بیماری نمی توانستم سرکار بروم و درآمدی هم نداشتم. این بود که پدرم یک واحد آپارتمانی دراختیارم گذاشت و ماهیانه مبالغی را هم به حساب بانکی ام واریز می کرد تا امور زندگی ام را بگذرانم. با وجود این همسرم از من خواست تا برای کمک به مخارج زندگی در بیرون از خانه کار کند ،من هم مانع نشدم و او مشغول کار شد اما چند ماه قبل مادرم طلاهایش را که در بانک امانت بود پس گرفت تا برای مجلس عروسی که در پیش داشتیم از آن استفاده کند اما همسرم که با مادرم رابطه بدی نداشت وقتی از این موضوع اطلاع یافت در یک فرصت مناسب که مادرم در خانه نبود حدود300 گرم طلا را به سرقت برد و به خانه پدرش رفت. بعد از این ماجرا از شدت شرمساری دیگر به زندگی مشترک با من بازنگشت و نه تنها از من تقاضای نفقه کرد، بلکه مهریه اش را هم به اجرا گذاشت دراین شرایط من چند بار به صورت تلفنی از او خواستم به خاطر تنها فرزندمان به زندگی مشترک بازگردد ولی او نپذیرفت . در همین حال با وکیل همسرم صحبت کردم و به او گفتم من پرونده سرقت طلا ها را به طور جداگانه پیگیری می کنم و «مرضیه» می تواند به زندگی اش بازگردد اما بازهم نپذیرفت.

این در حالی است که پدرم مخارج زندگی ما را پرداخت می کند تا من دچار اضطراب و استرس نشوم .از سوی دیگر هم توان پرداخت مهریه همسرم را ندارم او هم در پلیس آگاهی متعهد شده است تا طلاها را بازگرداند .اکنون مانده ام با این ماجرا چه کنم . اما ای کاش ...

بنا بر این گزارش، با توجه به اختلافات خانوادگی این زوج جوان،بررسی های کارشناسی و اقدامات مشاوره ای با دستور سرهنگ محمد بزی(رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی


زن جوان طلاهای مادرشوهرش را قبل از مراسم عروسی دزدید / زن تبهکار مهریه اش را به اجرا گذاشت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد