می‌خواهم دو یا سه سال دیگر بازی کنم؛/ آندرس اینیستا در مورد خداحافظی صحبت کرد


می‌خواهم دو یا سه سال دیگر بازی کنم؛/ آندرس اینیستا در مورد خداحافظی صحبت کرد

آندرس اینیستا می‌گوید العین در دیدار برگشت مقابل یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شانس بالایی برای پیروزی و قهرمانی دارد.

به گزارش ورزش سه، العین در بازی رفت برابر یوکوهاما با نتیجه 1-2 شکست خورد و در بازی برگشت در ورزشگاه هزاع بن زاید به دنبال پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

اینیستا، اسطوره فوتبال اسپانیا و هافبک فعلی تیم الامارات، در این باره گفت: العین شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد، به خصوص که بازی برگشت در امارات است. العین قبلاً بازی‌های بزرگی در این رقابت‌ها انجام داده و الهلال و النصر عربستان را حذف کرده است.

او که سابقه 5 سال حضور در ویسل کوبه را دارد، درباره شرایط یوکوهاما گفت: یوکوهاما تیم بسیار قدرتمندی است، بنابراین بازیکنان العین باید توجه کنند که شانس در فینال برابر است. آنها باید حداکثر تلاش خود را بگذارند. یک مسابقه هیجان انگیز در انتظار ما است.

2007159

اینیستا در خصوص شرایطش در امارات توضیح داد: من در امارات خیلی خوشحالم و خانواده‌ام هم همینطور. این یک تجربه خاص و یک چالش جدید برای من است. من دوست دارم به تیم الامارات و هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا نتایج خوبی کسب کنند تا شانس خود را برای ماندن در لیگ حرفه‌ای حفظ کنیم. باشگاه پروژه بلندپروازانه‌ای دارد و ما فقط در برخی از جنبه‌ها به پیشرفت نیاز داریم.

وی ادامه داد: از ماندن در امارات در فصل آینده چه در لیگ حرفه‌ای و چه در دسته دوم استقبال می‌کنم. همانطور که گفتم، چیزهای زیادی وجود دارد که در حال بهبود هستند و من با وجود مشکلاتی که در طول فصل با آن مواجه بودیم، از تجربه‌ام در اینجا خوشحالم.

او همچنین تاکید کرد که اکنون به بازنشستگی فکر نمی‌کند.‌ اینیستا گفت: می‌خواهم تا زمانی که ممکن است در زمین فوتبال ادامه دهم. تمی‌دانم چه مدت، دو یا سه سال ادامه خواهم داد و پس از آن ممکن است به مربیگری فکر کنم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نه یونایتد به آرژانتین: غیبت این ستاره در المپیک