شیدا خلیق چرا با کیوان ساکت اف عروسی کرد ! / خانم بازیگر چه گفت !


 شیدا خلیق چرا با کیوان ساکت اف عروسی کرد ! / خانم بازیگر چه گفت !

شیدا خلیق ، به تازگی خبر ازدواجش با کیوان ساکت اف، (مجری و بازیگر) که او نیز در برنامه زودیاک حضور داشت، را اعلام کرده است. شیدا خلیق بازیگر سینما و تئاتر و دختر ناهید...

شیدا خلیق ، به تازگی خبر ازدواجش با کیوان ساکت اف، (مجری و بازیگر) که او نیز در برنامه زودیاک حضور داشت، را اعلام کرده است.

شیدا خلیق بازیگر سینما و تئاتر و دختر ناهید مسلمی از ۶ سالگی با مادرش روی صحنه تئاتر بوده است و گاهی نقش‌هایی را در خانه با یکدیگر تمرین می‌کرده اند. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای در سال ۱۳۸۸ با فیلم «یه حبه قند» آغاز کرد و پس از آن در کارهای مختلف سینمایی، سریال و تئاتر، نقش آفرینی کرد. او که با حضورش در برنامه شب‌های مافیا، زودیاک به عنوان یک بازیکن خوب در این بازی معرفی شده است.

زودیاک چه جذابتی برایتان داشت که در دو فصل آن حضور داشتید؟

مافیا، بازی مورد علاقه من است. سناریوی «زودیاک» هم یک کاراکتر مستقل دارد که خیلی جذاب است. تیم سازنده زودیاک هم آنقدر خوب و حرفه‌ای کار می‌کنند که خیال ما برای همکاری راحت است. در فصل دوم هم بازیکنان بهتر و حرفه‌ای‌تر شده‌اند و چون بازی بر اساس فکت، پیش می‌رود، کیفیت آن بیشتر شده و طبیعتا برای ما که در این بازی شرکت کرده‌ایم هم، چالش جذاب‌تری به همراه داشت.

به جز مافیا به بازی دیگری علاقه دارید؟

بله. پانتومیم را دوست دارم.

تجربه کردن رئالیتی شو چقدر برایتان جذاب است؟

عمر رئالیتی شو در ایران به نسبت بقیه کشورها کمتر است و ما در حال آزمون و خطا در این حوزه هستیم. به نظرم هرچقدر آزمون و خطای بیشتر انجام شود، بازیگران بیشتری جذب این مدل برنامه‌ها می‌شوند. برای خود من، کیفیت برنامه خیلی مهم است و زودیاک، این فاکتور را داشت. از طرف دیگر هم پخش رئالیتی‌شوها به ایجاد یک فضای دوستانه و صمیمی بین مردم و هنرمندان کمک می‌کند. متاسفانه قاب تلویزیون و سینما، بازیگرها را از مردم جدا می‌کند به طوری که مردم احساس می‌کنند که از ما و آنها از یک قشر نیستیم در حالیکه ما هم جزو همین مردمیم با دغدغه‌ها و زندگی مشابه، فقط کارمان متفاوت است. این مدل برنامه‌ها باعث می‌شود که مردم تصویر واقعی‌تری از هنرمندان ببینند.

چرا برای بعضی از بازیگران، حضور در رئالیتی شوها جذاب نیست و نسبت به آن نظر منفی دارند؟

من خودم یکی از کسانی بودم که این گارد را داشتم و مهم‌ترین دلیل برای من، همین مقوله کیفیت برنامه بود. اگر کیفیت تولیدات بالا برود، خیلی‌ها بدون گارد، از حضور در این برنامه‌ها استقبال می‌کنند. یک بحث دیگر هم هست، این که من فکر می‌کنم بعضی از بازیگران خیلی راحت نیستند که خود واقعیشان را به نمایش بگذارند و این ربطی به محتوا و کیفیت برنامه ندارد. بعضی از همکاران ما یا اعتماد به نفس نمایش چهره واقعی شان را ندارند و یا اصلا بنا به دلایل دیگری ترجیح میدهند که این کار را نکنند.

به نظر شما حضور در شوها، در پیشنهادات کاری بازیگران موثر است؟

متاسفانه بله. گاهی اوقات یک تقسیم بندی بی منطق انجام می‌شود که بازیگران را بر اساس حضور در یک شو، در گروه‌بندی‌های مختلف قرار می‌دهند. مثلا ممکن است شیدا خلیق را بر اساس حضورش در مافیا قضاوت کنند و نه با توجه به سابقه و کارهایی که قبلا بازی کرده. این موضوع من را عمیقا ناراحت می‌کند. ولی اگه کسانی هستند که همینقدر بی منطق راجع به من و کار من، نظر می‌دهند، من هم ترجیح میدهم با این مدل فکری با آن ها کار نکنم.

در بازی مافیا مورد نقد قرار گرفته‌اید؟

بله مواقعی بوده که مردم از بازی من ایراد گرفته‌اند و لازم است به این موضوع اشاره کنم که زمانی که من با دوستانم این بازی را انجام می‌دهم، با خیال راحت تری بازی می‌کنم. یعنی اصلا برایم مهم نیست که دارم اشتباه بازی میکنم یا درست، چون می‌دانم قرار نیست کسی من را قضاوت کند. برایم مهم است که مردم بدانند که وقتی ما داریم در یک برنامه و برای تعداد زیادی مخاطب، این بازی را انجام می‌دهیم، به نسبت آدم محافظه کارتری می‌شویم چون فکر می‌کنیم که ممکن است میلیون ها نفر، برنامه را ببینند، بنابراین با دقت و وسواس بیشتری باز می‌کنیم. هر چند که من فکر میکنم مافیا واقعا بازی سختی است و تصورم این است که اگر مخاطب هم، همراه با ما چشمانش را ببندد یا اگر خودش مافیا را حرفه‌ای بازی کند، متوجه میشود که اصلا کار راحتی نیست که در نهایت بخواهد بازیکنان را قضاوت کند که چرا اشتباه کردی و چرا بد بازی کردی.

شما و کیوان ساکت اف در فصل دوم زودیاک حضور داشتید و به تازگی خبر ازدواج شما رسانه‌ای شد. ازدواجتان، به حضور شما دو نفر در این برنامه مربوط است؟

نه من و کیوان ١٤ سال است که همدیگر را می‌شناسیم و از قبل از حضور در زودیاک تصمیم به ازدواج، داشتیم.

به بازی در کار کمدی، علاقه دارید؟

بله. من در سریال گلشیفته، این تجربه را داشتم و برایم لذتبخش بود. اصلا فکر میکنم که در کار کمدی بهتر باشم.


 شیدا خلیق چرا با کیوان ساکت اف عروسی کرد ! / خانم بازیگر چه گفت !

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...