دستگیری سارق حرفه ای احشام در اهواز


دستگیری سارق حرفه ای احشام در اهواز

به گزارش رکنا،سرهنگ حسین زلقی" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان اهواز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور...

به گزارش رکنا،سرهنگ حسین زلقی" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان اهواز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مامورین پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14 با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک سارق در ارتباط با سرقت‌ به‌وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی او را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی درادامه بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک راس گاو به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال که مورد سرقت رفته بود را کشف کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به 5 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اعتراف کرد، تصریح کرد:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می سازد که این تلاش ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش تر خواهند بود.

خبرنگار علی رنجکش


دستگیری سارق حرفه ای احشام در اهواز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا کبد چرب در کودکان زیاد شده است؟