برای صفرشدن صف وام ازدواج 800همت نیاز است


نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت: برای صفر شدن صف وام ازدواج به بیش از ۸۰۰همت منابع بانکی نیاز داریم. شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تاکید براین نکته که برگزاری...

برای صفرشدن صف وام ازدواج 800همت نیاز است

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کل بانک مرکزی گفت: برای صفر شدن صف وام ازدواج به بیش از ۸۰۰همت منابع بانکی نیاز داریم.

شمس‌الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تاکید براین نکته که برگزاری این نشست‌ها باید منجر به ایجاد درک مشترک بین دولت و مجلس در زمینه منابع و مصارف شود، تصریح کرد: شکاف اطلاعاتی بین قانون‌گذار وسیاستگذار عملا به بی‌اثر شدن اقدامات می‌انجامد و نمونه بارز این امر را می‌توان در برخی تصمیم‌ها و قوانین به‌عینه دید.

او با اشاره به تکلیف بودجه سال‌جاری به شبکه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: براساس مصوبه مجلس امسال باید به ۳.۴میلیون نفر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند پرداخت شود که این تعداد با احتساب متقاضیان در صف سال گذشته به ۳.۸میلیون نفر می‌رسد و صفر شدن این صف نیازمند بیش از ۸۰۰همت منابع است؛ حال آنکه کل منابع قرض‌الحسنه در اختیار شبکه بانکی در سال‌جاری ۳۰۰همت است.

باران ایرمان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای اولین بار منتشر شد؛ تصاویری دیده نشده از مراسم‌ تدفین امام خمینی(ره)+ویدئو