وضعیت بارش‌ها تا هفته آینده


وضعیت بارش‌ها تا هفته آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱ و ۲ خرداد) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۳ و ۴ خرداد) بارش در غرب کشور نخواهیم داشت، ولی در سایر مناطق ذکر شده همچنان در برخی از ساعات بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: شنبه (۵ خرداد) نیز در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم مرکزی و شمال اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲ خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پنجشنبه (۳ خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۴ و ۴۳ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها از 13 تا 19 خرداد