قیمت خودرو امروز سه‌شنبه 1 خرداد 1403/ بازار به تعطیلی رفت؟ + جدول


قیمت خودرو امروز سه‌شنبه 1 خرداد 1403/  بازار به تعطیلی رفت؟ + جدول

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد 1403، در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی کار خود را در ابتدای ماه با ثبات کامل آغاز کرد. طوری که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته در بین محصولات به چشم نمی‌خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه اول خرداد 1403، در تمام محصولات داخلی و مونتاژی مانند روز گذشته روندی ثابت و بدون تغییر در پیش گرفت.

به نظر می‌رسد پس از سقوط بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم و همراهانش، بازار خودرو به تعطیلی غیررسمی رفته و معامله‌گران فعلاً دست از خرید و فروش و قیمت‌گذاری کشیده‌اند.

از سوی دیگر، نرخ ارز به‌ عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، با ادامه روند صعودی تاثیر خود را در نمودار خودرو نمایان نکرد، این بازار از ابتدای هفته بدون تغییر گزارش می‌شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو‌های داخلی و خارجی نسبت به روز‌های گذشته بدون تغییر گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت تمامی خودرو‌های داخلی مانند روز گذشته ثابت بوده است و بدون تغییر گزارش می‌شود.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات بالا‌رده ایران خودرو، با قیمت 712 میلیون تومان و بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از دیگر محصولات لوکس و محبوب این شرکت، در صبح امروز با روند ثابت به ترتیب با قیمت‌های 980 میلیون تومان و یک میلیارد و 43 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما و پژو پارس از بهترین و پرطرفدارترین محصول شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب به قیمت‌های 991 میلیون تومان و 641 میلیون تومان در ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسند.

از دیگر محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا شاهینG است که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز‌های گذشته پیدا نکرده و با قیمت 715 میلیون تومان گزارش می‌شود.

خودرو داخلی1 (1)_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات مانند محصولات داخلی در ثبات کامل بدون هیچ تغییری معامله می‌شوند.

جک J4 اقتصادی‌ترین محصول مونتاژِ کرمان موتور است که صبح امروز بدون تغییر به نرخ 816 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

جک S5 از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، از ابتدای امروز به قیمت یک میلیارد و 630 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) و فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی این شرکت، هر کدام به قیمت‌های دو میلیارد و 760 میلیون تومان و دو میلیارد و 830 میلیون تومان همانند سایر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته معامله می‌شوند.

خودرو خارجی1 خرداد (1)_page-0001

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درگ مرسدس C63 چهار سیلندر جدید با بی ام و M3 و آئودی RS4