سردار محمدیان: شهادت، پلیس را برای انجام ماموریت‌ها مصمم تر می کند


سردار محمدیان: شهادت، پلیس را برای انجام ماموریت‌ها مصمم تر می کند

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس تهران بزرگ روز سه‌شنبه در آیین تشییع سه نفر از ماموران پلیس پیشگیری که ۳۰ اردیبهشت در درگیری با شرور مسلح به شهادت رسیدند، افزود: همانطور که...

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس تهران بزرگ روز سه‌شنبه در آیین تشییع سه نفر از ماموران پلیس پیشگیری که ۳۰ اردیبهشت در درگیری با شرور مسلح به شهادت رسیدند، افزود: همانطور که امام راحل گفتند که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود؛ شور و شعف همکاران ما برای شهادت بیشتر شده است.

وی ادامه داد: تکریم شهدا باعث روحیه شهادت طلبی می‌شود و ماموران ما در انجام ماموریت‌ها با روحیه بیشتری عمل می‌کنند.

به گفته سردار محمدیان، روحیه ایثارطلبی پلیس رو به افزایش است و این شهادت‌ها خللی در انجام ماموریت‌ها نخواهد داشت.

وی یادآور شد: یک ماه بیشتر نیست که یک شهید تشییع کردیم و تکریم شهدا، وظیفه ماست و نباید از یاد ببریم که این تشییع و تکریم‌ها باعث روحیه شهادت طلبی می‌شود.

سردار محمدیان گفت که یکی از این شهدا در بهشت زهرا (س)، یکی در کرمانشاه و دیگری امامزاده پنج نفر به خاک سپرده می‌شود.

آیین تشییع سه نفر از ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ به نام‌های «سروان مسعود کرمی، استوار احسان منشی زادگان و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی» امروز/سه‌شنبه/ در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

ساعت ۲۲:۰۰ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ واحد گشت کلانتری در حین گشت زنیِ یکی از میادین منطقه نارمک به شخصی حدود ۲۵ ساله مشکوک و دستور ایست دادند اما او بدون توجه به فرمان پلیس، اقدام به فرار کرد.

با تعقیب فرد متواری توسط پلیس بلافاصله طرح مهار اجرا و در شرایطی که مجرم به سمت مامورین و عابران در حال تیراندازی بود به جهت جلوگیری از حادثه برای شهروندان اقدام به توقف او کرده که در تیراندازی متقابل این شرور مسلح به هلاکت رسید.

در این حادثه تیرانداز سه نفر از ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ به نام‌های «سروان مسعود کرمی، استوار احسان منشی زادگان و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی» به شهادت رسیدند.

همچنین در صحنه درگیری سلاح و مقادیری مهمات از این شرور مسلح کشف و ضبط شد.


سردار محمدیان: شهادت، پلیس را برای انجام ماموریت‌ها مصمم تر می کند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باورهای اشتباه درباره چند ماده غذایی مفید