دعوت هاکان فیدان از علی باقری برای سفر به ترکیه


دعوت هاکان فیدان از علی باقری برای سفر به ترکیه

«دوستان واقعی در شرایط سخت در کنار یکدیگر هستند و دولت و ملت ترکیه، در این شرایط دشوار و اندوهناک، در کنار دولت قدرتمند و ملت استوار ایران حضور دارد.»

هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با باقری کنی، شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و همراهان‌شان را تسلیت گفت.

به گزارش مهر، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با باقری کنی، شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و همراهان‌شان را تسلیت گفت.

هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه شامگاه روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، کشورمان شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و همراهان‌ایشان را تسلیت گفت و برای‌ایشان آرزوی رحمت و مغفرت کرد.

وزیر خارجه ترکیه در این گفتگو افزود: دوستان واقعی در شرایط سخت در کنار یکدیگر هستند و دولت و ملت ترکیه، در این شرایط دشوار و اندوهناک، در کنار دولت قدرتمند و ملت استوار ایران هست.

علی باقری نیز در این گفتگوی تلفنی با تشکر از ابراز تسلیت، همدردی و حمایت‌های دولت و مردم مسلمان ترکیه، روابط دوستانه و برادارانه جاری بین دو کشور را متکی به اشتراکات فراوان دینی، تاریخی، تمدنی و ایفای نقش شخصیت‌های صادق و بزرگی همچون شهیدان آیت الله ابراهیم رئیسی و دکتر‌امیرعبداللهیان برشمرد و بر تداوم همکاری دو کشور بزرگ جهان اسلام برای توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.

هاکان فیدان همچنین از دکتر باقری برای شرکت در نشست اضطراری وزرای خارجه کشور‌های عضو سازمان دی هشت در خصوص بحران غزه در ترکیه دعوت بعمل آورد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ناظمی‌اردکانی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد