اپل ممکن است آیفون کاملا متفاوتی را در سال 2025 عرضه کند


اپل ممکن است آیفون کاملا متفاوتی را در سال 2025 عرضه کند

ایتنا - انتظار می‎‌رود که آیفون دارای یک بازطراحی گسترده باشد که احتمالاً به اندازه آیفون X در سال 2017 نوآوری داشته باشد.


آیفون ۱۶ هنوز به بازار نیامده است، اما این امر مانع از انتشار شایعات در مورد آیفون آیفون ۱۷ نشده است. یکی از جدیدترین مطالبی توسط The Information منتشر شده است، ادعا می‌کند که آیفون 17 باریک‌تر ممکن است در سال 2025 به عنوان یک محصول کاملاً جدید به خط تولید عرضه شود.

به گزارش ایتنا، تغییرات اصلی آیفون شامل بدنه بسیار نازک و بریدگی کوچک‌تر در نمایشگر است. همچنین صحبت‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است جزیره دینامیک را با یک بریدگی سوزنی جایگزین کند و ممکن است به محض عرضه آیفون 16 در پاییز امسال شاهد این تغییر باشیم.

سایر تغییرات ممکن است شامل حرکت دوربین عقب از گوشه سمت چپ بالا به مرکز بالا باشد. صفحه نمایش می‌تواند چیزی بین 6.1 اینچ برای آیفون 16 پرو و 6.9 اینچ برای آیفون 16 پرو مکس باشد. آیفون 17 می‌تواند از باریک‌ترین آیپد پروی اپل در رویداد "Let Loose" در 7 می به نمایش گذاشته شد، اقتباس شود.



شاسی نازک‌تر همچنین شایعه اخیر در مورد افزایش چگالی انرژی آیفون 16 پرو مکس را تأیید می‌کند که به آن اجازه می‌دهد باتری با دوام بیشتری داشته باشد. باتری‌ها یکی از بزرگترین کاربردهای فضا در بدنه گوشی هستند، بنابراین کاهش وزن آن با فناوری جدید باتری ممکن است راهی باشد که اپل امیدوار است که عرض بیشتری را نسبت به آیفون 17 کاهش دهد.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، آیفون 17 جدید می‌تواند حتی از آیفون 17 پرو مکس که معمولاً گران‌ترین مدل در خط تولید آیفون اپل است، گران‌تر باشد. به گفته اپل اینسایدر، این بدان معنا نیست که اپل پنج مدل آیفون را عرضه خواهد کرد. در عوض، قصد دارد آیفون 17 پلاس را کنار بگذارد.

این امر منطقی است زیرا اپل می‌تواند پلاس و پرو مکس را که صفحه نمایش و باتری‌های بزرگتری دارند را ادغام کند. با این حال، اپل همچنان می‌تواند با ایجاد مدلی حتی گران‌تر از Pro Max قیمت را متمایز کند. با این حال، هنوز روزهای اولیه است و با توجه به اینکه آیفون 17 فوق باریک تا سال 2025 عرضه نمی‌شود، هنوز زمان زیادی برای تغییر جزئیات وجود دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...