عملیات‌های جدید حزب‌الله لبنان علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی


عملیات‌های جدید حزب‌الله لبنان علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از ۲ عملیات جدید خود علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

عملیات‌های جدید حزب‌الله لبنان علیه پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ عملیات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

نیروهای جنبش حزب الله لبنان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز هم مقرهای نظامی «المالکیه» و «حدب البستان» را با موشک هدف قرار دادند.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ عصر امروز دوشنبه بیستم می ۲۰۲۴ نظامیان صهیونیستی را هنگام ورود به پایگاه نظامی المالکیه با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه بیستم می ۲۰۲۴ موضع حدب بستان را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

در همین ارتباط، حزب الله لبنان ویدئویی جدیدی را منتشر کرد که در پی آن دو مرکز نظامی المالکیه و حدب البستان ارتش رژیم صهیونیستی را در مرز با لبنان هدف حملات خود قرار داده است./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اثرات مضر یک اشعه خورشید بر کاهش جهانی جمعیت دوزیستان !