تصاویر رسمی چانگان دیپال L07 منتشر شد، نسخه جدید خودرو وارداتی سایپا در راه بازار + عکس


تصاویر رسمی چانگان دیپال L07 منتشر شد، نسخه جدید خودرو وارداتی سایپا در راه بازار + عکس

جدیدترین تصاویر رسمی خودروی جدید دیپال L07 ساخت شرکت چانگان در همکاری با هوآوی منتشر شده است. این خودرو در دو نسخه برقی کاملا الکتریکی و هیبریدی قابل عرضه خواهد بود.این خودرو می‌تواند خواهر مدل Deepal SL03 در نظر گرفته شود، با...

جدیدترین تصاویر رسمی خودروی جدید دیپال L07 ساخت شرکت چانگان در همکاری با هوآوی منتشر شده است. این خودرو در دو نسخه برقی کاملا الکتریکی و هیبریدی قابل عرضه خواهد بود.

این خودرو می‌تواند خواهر مدل Deepal SL03 در نظر گرفته شود، با این تفاوت که L07 بر روی فناوری‌های هوشمند تمرکز دارد در حالی که SL03 بر فناوری‌های اسپرت متمرکز است.

برای جلوگیری از ابهام باید گفت که در حال حاضر در تایلند، مدل SL03 با نام L07 شناخته می‌شود. شایعاتی نیز مبنی بر اینکه Deepal ممکن است سری محصولات خود را تغییر نام دهد به گونه‌ای که سدان‌ها با L0 و شاسی‌بلندها با S0 آغاز شوند، وجود دارد. مدیرعامل Deepal، دنگ چنگهائو نیز تأیید کرده است که SL03 همچنان پس از عرضه L07 در بازار عرضه خواهد شد.این امر جالب توجه خواهد بود که ببینیم Deepal چگونه نام سدان فعلی L07 خود در بازار تایلند را یکپارچه خواهد کرد.

علاوه بر این، ذکر این نکته حائز اهمیت است که در نوامبر 2023، چانگان تفاهم‌نامه "همکاری سرمایه‌گذاری" را با هوآوی برای توسعه سیستم‌های رانندگی هوشمند خودرو امضا کرده است.

تصاویر رسمی چانگان دیپال L07 منتشر شد، نسخه جدید خودرو وارداتی سایپا در راه بازار + عکسدیپال L07

از نظر ظاهری، دیپال L07 سبک طراحی SL03 را با تغییراتی ادامه می‌دهد. جلویی با شکل قوسی که رادیکال‌تر است. چراغ‌های عقب از نوع امتدادی هستند که با نشان روشن در وسط آن تزئین شده‌اند، مشابه مدل SL03. از بال عقب برقی نیز پشتیبانی می‌شود.

پیش‌تر، دیپال L07 موفق به دریافت مجوز فروش از نهاد نظارتی چین شده است. بر اساس اطلاعات اعلام شده، ابعاد این خودرو 4875/1890/1480 میلی‌متر با فاصله محوری 2900 میلی‌متر و وزن خالص 1880/1865 کیلوگرم است. طول بدنه 55 میلی‌متر بیشتر از SL03 است در حالی که سایر ابعاد بدون تغییر باقی مانده‌اند.

نسخه برقی آن مجهز به یک موتور الکتریکی 185 کیلووات (مدل XTDM33) است، در حالی که نسخه هیبریدی توسط یک موتور 1.5 لیتری 72 کیلووات (مدل JL469Q1) و یک موتور الکتریکی 160 کیلووات نیرو گرفته می‌شود. هر دو نسخه دارای باتری‌های لیتیوم-آهن-فسفات هستند.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پشت فرمان نسل جدید کیا سورنتو 2020