پیشنهاد هنگفت: بارسا نمی‌تواند این ستاره را نفروشد


پیشنهاد هنگفت: بارسا نمی‌تواند این ستاره را نفروشد

پیشنهاد هنگفتی که برای جذب رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، به مدیران این باشگاه رسیده باعث وسوسه آنها شده است.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب آرائوخو در چند فصل اخیر در خط دفاعی بارسلونا باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود و پیش از این گفته شده بود که بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال جذب او است و حتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته هم پیشنهادهایی را ارائه کرده بود.

با این حال، مدیران بارسا در طول چند ماه اخیر بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش این بازیکن به باشگاهی دیگر نیستند و او را یکی از ارکان اصلی و مهره‌های کلیدی تیم‌شان در پروژه ورزشی مهمی که در چند سال پیش رو در نظر دارند می‌دانند.

2014343

اما حالا روزنامه آ.اس خبر داده است که پیشنهادی بسیار هنگفت و قابل توجه برای خرید این ستاره اروگوئه‌ای به بارسا رسیده که به حدی بالاست که رد کردنش برای مدیران این باشگاه بسیار دشوار است و شاید باعث شود که آنها چاره دیگری جز فروش او نداشته باشند.

این روزنامه نامی از باشگاهی که این پیشنهاد را ارائه کرده نبرده است، اما پیش‌‌بینی می‌شود که بایرن مونیخ پیشنهادی را ارائه کرده باشد چون علاقه زیادی به این بازیکن دارند. حالا همه چیز بستگی به نظر و تصمیم نهایی آرائوخو در این زمینه دارد تا تصمیم بعدی برای آینده‌اش در بارسا یا باشگاه بزرگ دیگری را بگیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود پرواز تیم ملی در چین (عکس)