اطلاعات رئیس‌جمهور درباره ورزش بسیار زیاد بود/ مظلومی: تلاش رئیسی نبود، واگذاری‌ها انجام نمی‌شد


اطلاعات رئیس‌جمهور درباره ورزش بسیار زیاد بود/ مظلومی: تلاش رئیسی نبود، واگذاری‌ها انجام نمی‌شد

یکی از موضوعاتی که دکتر رئیسی پیگیر آن بودند، ساخت ورزشگاه در تهران بود و اعتقاد داشتند که ساخت ورزشگاه باعث شور و نشاط جوانان می‌شود.

به گزارش ورزش سه، شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و تیم همراهش در سانحه‌ بالگرد حین مأموریت، با واکنش بسیاری از جامعه ورزش همراه بود. پیش از این حادثه تلخ برخی از چهره‌های مطرح ورزش با ایشان دیدار داشتند و حالا در مورد خصوصیات ایشان صحبت می‌کنند.
پرویز مظلومی، پیشکسوت فوتبال در این خصوص به «ایران ورزشی» می‌گوید: «در ابتدا باید شهادت دکتر رئیسی را به جامعه ورزش تسلیت بگویم چرا که مرد بزرگی را از دست دادیم. ایشان بسیار فعال بودند و یک روز بیکار نمی‌نشستند و دائماً پیگیر مسائلی بودند که به مردم مرتبط می‌شد. علاوه بر این، ایشان برای رفع مشکلات مردم دائماً در حال سفر به تمام نقاط کشور بودند.»
او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «دکتر رئیسی رودررو با مردم صحبت می‌کرد و این‌گونه از درد مردم باخبر می‌شد. علاوه بر این دکتر رئیسی ورزش و ورزشکاران را بسیار دوست داشت و برای ورزشکاران رشته‌های مختلف اهمیت زیادی قائل می‌شد. برای من جالب بود که ایشان اطلاعات زیادی در خصوص مسائل روز ورزشی داشتند و به نظر می‌رسید که با وجود مشغله زیاد، اخبار ورزش را پیگیری می‌کردند.»

2024418

مظلومی که در دیدار ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک با رئیس‌جمهور حضور داشت، با اشاره به این موضوع که دکتر رئیسی اصرار زیادی داشت تا هر چه زودتر با ورزشکاران دیدار کند، می‌گوید: «تا جایی که اطلاع دارم ایشان دائماً پیگیر برگزاری جلسه با ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک بودند و انگار ایشان می‌دانستند که بزودی شهید می‌شوند. من با ایشان رودررو صحبت کرده بودم و در صحبت‌های خود برای پیشکسوتان اهمیت زیادی قائل بودند و اعتقاد داشتند که پیشکسوتان جزو سرمایه‌های ورزش کشور هستند.»
این پیشکسوت استقلال می‌افزاید: «علاقه ایشان به ورزش باعث می‌شد تا برای رفع مشکلات ورزش پیگیر باشد و همین تلاش‌های ایشان بسیار ستودنی بود. با تلاش‌های ایشان بود که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد و مشکلات این دو باشگاه پرهوادار برطرف شد. علاوه بر این ایشان خیلی مصر بودند تا مشکلات مردم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند.»
او بیان می‌کند: «مرد بزرگی را از دست دادیم و امیدوارم که هر کسی جای ایشان را می‌گیرد، راه ایشان را ادامه دهد. یکی از موضوعاتی که دکتر رئیسی پیگیر آن بودند، ساخت ورزشگاه در تهران بود و اعتقاد داشتند که ساخت ورزشگاه باعث شور و نشاط جوانان می‌شود. علاوه بر این، ایشان به ورزش همگانی هم نگاه ویژه‌ای داشته و اعتقاد داشتند که ورزش می‌تواند باعث سلامتی مردم جامعه شود.»
مظلومی در پایان می‌افزاید: «دکتر رئیسی بلافاصله پس از قهرمانی تیم‌های ملی پیام تبریک می‌دادند. ایشان می‌گفتند هر آنچه که باید، برای ورزشکار انجام شود چرا که آنها دل مردم را شاد می‌کنند. در مراسمی پیراهن تیم ملی را به ایشان اهدا کردیم و دفعه آخری که ایشان را دیدم، با اشتیاق فراوان می‌گفت که هنوز پیراهن استقلال را دارد. ایشان خیلی خنده‌رو و شاد بود و در خصوص مسائل مختلف خیلی راحت صحبت می‌کرد.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیموچی لباس تیم ملی را سفت چسبید! (عکس)