چشمی می‌ماند؛ منتظر احتمالا در لیست فروش


چشمی می‌ماند؛ منتظر احتمالا در لیست فروش

با وجود آنکه سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده اما گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری به‌منظور حضور پرقدرت در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر از حالا آغاز شده است.

با وجود آنکه سه هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده اما گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری به‌منظور حضور پرقدرت در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر از حالا آغاز شده و با توجه به اینکه معمولا اخبار مرتبط با سرخابی‌ها بیشتر از سایر تیم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، در فصل جاری نیز این امر باز هم تکرار شده و هر روز درباره گزینه‌های داخلی و خارجی این تیم‌ها برای فصل بعد، اخبار متفاوت و متعددی به گوش می‌رسد.

نکو لیست خرید نداده

بر همین اساس درباره لیست ورود و خروج استقلال طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی منتشر شده که با یک نگاه ضمنی به برخی از آنها می‌توان به سطحی بودن آنها به واسطه نداشتن منابع مهم خبری پی برد. هرچند نکته قابل توجه اینکه بعضا حتی برخی از این اخبار به‌منظور حاشیه‌سازی ساخته و پرداخته می‌شود. در همین راستا نیز طی روزهای گذشته بعضا اخباری مربوط به لیست نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها منتشر شده و برخی بازیکنان در این بین در لیست فصل بعدی این باشگاه برای جذب و برخی دیگر نیز برای تسویه‌حساب و خداحافظی با آنها قرار گرفته‌اند. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» و طبق اعلام مدیران باشگاه، تا به امروز هیچ لیستی از سوی جواد نکونام چه درخصوص نفراتی که برای فصل بعدی مدنظر او قرار دارند و چه افرادی از ترکیب کنونی که در لیست خروجی او هستند به باشگاه ارائه نشده و در این زمینه به نظر می‌رسد تا روزهای پایانی لیگ برتر نیز خبری از ارائه لیست‌های فوق‌الذکر به باشگاه نباشد.

چشمی هندی نمی‌شود

برخی رسانه‌های هندی طی روزهای گذشته از علاقه‌مندی تیم‌های این کشور به‌منظور جذب کاپیتان دوم استقلال خبر دادند. در این خصوص روزنامه کولاتای هند از پیشنهاد 150 هزار دلاری موهان باگان یکی از تیم‌های سوپرلیگ هند پرده برداشت و این‌طور اعلام کرد که این تیم به مدافع-هافبک استقلال پیشنهاد داده تا فصل بعدی را در این تیم توپ بزند. این در شرایطی است که نزدیکان روزبه ضمن تایید این خبر این‌طور عنوان کردند که این پیشنهاد فقط مختص امسال نبوده و این باشگاه از سال‌های قبل به دنبال جذب چشمی بوده است. البته درباره آخرین وضعیت این بازیکن و پیشنهادهایی که از قطر درباره چشمی شنیده می‌شود باید این‌طور عنوان کرد که فرمانده و بازیکن مورد علاقه نکونام از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌ویژه قطری‌ها تا به امروز پیشنهادی نداشته است. درخصوص روزبه چشمی نکته بسیار مهم اینکه او در جمعی خصوصی و در بین اطرافیانش در چند نوبت اعلام کرده مشکلی برای تمدید قرارداد با استقلال نداشته و با ماندن نکونام در این تیم، روزبه نیز احتمالا به‌عنوان اولین دسته از بازیکنان قراردادش را با آبی‌ها تمدید خواهد کرد.

چشمی می‌ماند؛ منتظر احتمالا در لیست فروش

منتظر محمد به استقلال بر نمی‌گردد؟

با درخشش هافبک عراقی استقلال که به صورت قرضی در مس رفسنجان بازی می‌کند، دوباره زمزمه‌های بازگشت این بازیکن به استقلال به صورت جدی دنبال شده. این در شرایطی است که بی‌انضباطی‌های این بازیکن عراقی و مشکلاتی که به تازگی با باشگاه رفسنجانی ایجاد کرده، تا حدودی استقلالی‌ها را برای ادامه همکاری با وی مردد کرده است. منتظر که آخرین بار با کلی جنجال به اردوی مس اضافه شده و حتی تا مرز اخراج شدن از این باشگاه نیز پیش رفت، درنهایت دوباره در دیدارهای حذفی مقابل تراکتور برای تیمش در ترکیب اصلی به میدان رفت و اتفاقا عملکرد قابل قبولی را هم از خود به جای گذاشت. درباره آخرین وضعیت این بازیکن نیز این‌طور شنیده می‌شود که تا به امروز درخواست 5 باشگاه لیگ برتری برای جذب منتظر محمد به باشگاه استقلال رسیده و درصورتی‌که آبی‌ها قصد قطع همکاری با هافبک عراقی را داشته باشند، از بین این پیشنهادها باید منتظر را به بالاترین و بهترین پیشنهاد فروخته تا به این ترتیب از بابت رضایتنامه او نیز رقم مالی مناسبی به استقلالی‌ها برسد.

نکته قابل توجه اینکه از آنجایی که منتظر محمد به صورت قرضی امسال از استقلال به تیم دیگری منتقل شد، طبق قوانین آیین‌نامه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران دیگر این بازیکن نمی‌تواند برای دومین بار پیاپی به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شده و درصورتی‌که به هر دلیلی کادرفنی استقلالی‌ها این بازیکن را نخواهد، استقلالی‌ها یا باید قرارداد این بازیکن را فسخ کرده یا به احتمال زیاد رضایتنامه او را به باشگاه‌هایی که خواستار جذب منتظر هستند، بفروشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پرداخت خدمات معلمان در امتحانات با تعرفه جدید حساب می شود؟