تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر رییس جمهور شهید در روز چهارشنبه


تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر رییس جمهور شهید در روز چهارشنبه

به گزارش رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور رئیس جمهور فقید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: اعمال محدودیت های تردد از ساعت ۴:۳۰...

به گزارش رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جمهور رئیس جمهور فقید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت:

اعمال محدودیت های تردد از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح فردا :

از شرق ؛

محدودیت حلقه اول : از خیابان ولیعصر (عج) حلقه دوم میدان فردوسی و حلقه سوم بزرگراه امام علی علیه السلام _ دماوند می‌باشد

از غرب؛

محدودیت حلقه اول خیابان آزادی - زارع می‌باشد زیرا به هیچ عنوان نمی‌توانیم اجازه تردد در خیابان کارگر را بدهیم ، حلقه دوم این محدوده نواب آزادی و حلقه سوم سه راه فرودگاه می‌باشد

از شمال ؛

محدودیت حلقه اول خیابان کارگر بلوار کشاورز و کریمخان ،حلقه دوم فاطمی و حلقه سوم میدان گلها و گمنام می‌باشد .

از جنوب ؛

محدودیت‌ها در حلقه اول خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری ، حلقه دوم لبافی نژاد و حلقه سوم خیابان جمهوری می‌باشد .

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح در محدوده حلقه های اول اجرا خواهد شد . همچنین توقف خودروها از امشب (سه شنبه مورخ 01-03-1403 ) از ساعت ۲۴ در داخل حلقه های اول ( از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ) ممنوع می‌باشد .

سرهنگ موسوی پور در خصوص مسیرهای جایگزین ترددگفت:

از شرق : خیابان مفتح ، امام علی علیه السلام به جنوب ،زیر گذر تونل توحید ، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز می‌باشد .

از غرب: از شمال میدان آزادی ، از پل جناح ، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح اعمال محدودیت را خواهیم داشت .

وی افزود : همچنین به جهت آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴ امشب از خیابان وصال ( در خیابان انقلاب) تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی ویژه‌ای جهت تردد و انتقال شهروندان در این روز تدارک ویژه ای دیده است . اتوبوس‌ها جهت جابجایی شهروندان در بزرگراه سعیدی ، جناح و رینگ داخلی و خارجی میدان آزادی مراجعه کنندگان را انتقال خواهند داد . همچنین در طول مسیر نیز در خیابانهای عمود بر خیابان آزادی نیز محل‌هایی مانند خیابان استاد معین ، بخشی از بزرگراه یادگار منتهی به خیابان آزادی در ضلع شمال و در ضلع جنوب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان می‌باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه داشت:شهروندان حتماً از حمل و نقل عمومی و به خصوص مترو که در این روز فعال می‌باشندجهت تردد به مراسم استفاده نمایند.


تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر رییس جمهور شهید در روز چهارشنبه

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آموزش 0 تا 100 بازی رایگان Hamster Kombat برای کسب درآمد