تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“


از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی نیمه دوم سال ۱۴۰۲ این شرکت تقدیر شد. دراین مراسم که با حضور اعضا هیات مدیره، محمد حیدری؛ مدیرعامل بیمه کارآفرین، اعضا هیأت عامل، مدیران ستادی، شعب، کارگزاران و نمایندگان برتر این شرکت برگزار شد، از...

تقدیر از نمایندگان برتر ” بیمه کارآفرین“

از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی نیمه دوم سال ۱۴۰۲ این شرکت تقدیر شد.

دراین مراسم که با حضور اعضا هیات مدیره، محمد حیدری؛ مدیرعامل بیمه کارآفرین، اعضا هیأت عامل، مدیران ستادی، شعب، کارگزاران و نمایندگان برتر این شرکت برگزار شد، از نمایندگان برتر کشوری با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، علیرضا حجتی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تبریک موفقیت به نمایندگان برتر در کل کشور در این دوره از جشنواره فروش و تحقق بودجه اظهار امیدواری کرد که این هم افزایی و همدلی بیشتر از قبل موجب درخشش بیمه کارآفرین را در صنعت بیمه فراهم نماید.

محمد حیدری، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه کارآفرین در این مراسم ضمن تبریک به برترین های دهمین دوره جشنواره فروش کارآفرین و تاکید بر رعایت حقوق تمامی ذینفعان شرکت، ابراز امیدواری کرد بیمه کارآفرین، با روند رو به جلو، همچنین خردجمعی و کارگروهی که در شرکت به آن معتقد هستیم، در ادامه حرکت خود به جایگاه برترین شرکت بیمه ای کشور تبدیل شویم.

علی آزاد، رئیس هیأت مدیره در سخنانی با بیان پیام هیأت مدیره بیمه کارآفرین به تشریح اهداف شرکت و هیأت مدیره پرداخت و روزهایی روشن و متعالی را برای خانواده بزرگ بیمه کارآفرین آرزو نمود.

در پایان این مراسم با اهدای جوایز و تندیس های نفیسی، نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی نیمه دوم سال ۱۴۰۲، در گروه های مختلف؛ الماس پلاس، الماس، طلا، نقره، نقره پلاس، برنز پلاس و برنز مورد تقدیر قرار گرفتند.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تغییر قیمت نان شایعه است؟