آزمون جذب نیروی انسانی در قالب قرارداد بیمه روستایی برگزار شد


آزمون جذب نیروی انسانی در قالب قرارداد بیمه روستایی برگزار شد

آزمون جذب کارشناس سلامت روان، تغذیه، علوم آزمایشگاهی و مامایی در قالب قرارداد بیمه روستایی در یازده شبکه بهداشت و درمان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون بهداشت دانشگاه در این خصوص گفت: آزمون جذب کارشناس سلامت روان، تغذیه، علوم آزمایشگاهی و مامایی در یازده شهرستان استان فارس به صورت همزمان در روز سی ام اردیبهشت سال جاری برگزار شد .

دکتر «عباس رضاییان زاده» ادامه داد: در این آزمون، 3 نیروی کارشناس سلامت روان در شهرستان های کازرون، داراب و مرودشت؛ 8 نیروی کارشناس تغذیه در شهرستان های اقلید، بوانات، پاسارگاد، خرمبید، سرچهان، نیریز، قیروکارزین و بختگان و 3 نیروی علوم آزمایشگاهی در شهرستان های کازرون، کوهچنار و بختگان و یک نیروی کارشناس مامایی در شهرستان پاسارگاد در قالب قرار داد بیمه روستایی جذب می شوند.

این مقام مسوول در دانشگاه افزود: مجموعا 53 نفر در این آزمون ها شرکت کردند که برگزیدگان پس کسب رتبه های برتر در آزمون و انجام مصاحبه تخصصی و گزینش در شهرستان های محل خدمت خود، به کارگیری می شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون تا نیمه خرداد 1403 اعلام و پس از آن سه نفر برتر هر رشته برای مصاحبه تخصصی به معاونت بهداشت دانشگاه فراخوان می شوند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای شکایت شهید رئیسی از برخی رسانه ها از زبان رهبرانقلاب