مدیران کردستان با تلاش مضاعف امید را به جامعه تزریق کنند


مدیران کردستان با تلاش مضاعف امید را به جامعه تزریق کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: نرم افزار و مکتب فکری شهید دکترابراهیم رئیسی تماما تلاش برای تحقق ایران قوی بود و مدیران کردستان نیز باید دنباله رو همین مکتب و نرم افزار فکری باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، مهدی رمضانی در جمع اصحاب رسانه کردستان گفت: شهادت رئیس جمهور ، همانند شهادت بزرگمردانی چون رجایی ، مطهری ، بهشتی و سردار قاسم سلیمانی، نه تنها ضایعه ای جانسوز برای ایران بود، بلکه برای برای امت اسلامی نیز تلخ و دردناک بود.

رمضانی خاطرنشان ساخت: شهادت این بزرگمردان نه تنها کمترین آسیبی به انقلاب و ارزشهای آن وارد نکرده، بلکه پایه های انقلاب را مستحکم تر ساخته و انقلاب اسلامی با صلابت تر و محکم تر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه، تمام تلاش دکتر رئیسی فقید در راستای تحقق ایران قوی در داخل کشور، منطقه و سطح بین الملل بود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرد، از تمامی مدیران کردستان خواست با اراده و انگیزه مضاعف دنباله رو مکتب فکری و عملی آیت الله رییسی باشند و در راه خدمت صادقانه و بی منت به مردم کردستان بیش از پیش تلاش و فعالیت کنند.

رمضانی ضمن اشاره به عملکرد مثبت رئییس جمهور فقید در زمینه تحقق رشد اقتصادی، افزایش نقدینگی، احیا واحدهای صنعتی راکد و ... ابراز داشت: تزریق امید به قشر مستضعف جامعه از مهمترین دستاوردهای این شهید بزرگوار بود که در این زمینه عملکرد بی نظیری داشت.

مهدی رمضانی ضمن قدردانی از نگاه ویژه رئیس جمهور به استان کردستان و اقدامات ارزشمندی که در در دوره ریاست جمهوری ایشان برای توسعه استان انجام شد، خطاب به مدیران و مسئولان در کردستان گفت: همواره باید نسبت به آینده امیدوار باشند و با تلاش و کار مضاعف امید و روحیه و انگیزه را به جامعه تزریق نمایند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اگر واکسن پنوموکوک تزریق نکرده اید این خبر را بخوانید