مصمم برای قهرمانی: ستاره لیورپول جایی نمی‌رود


مصمم برای قهرمانی: ستاره لیورپول جایی نمی‌رود

محمد صلاح، ستاره لیورپول، با انتشار پستی به نوعی خبر از ادامه حضورش در این باشگاه در فصل آینده داد.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در چند فصل اخیر بوده و نقش بسیار مهمی را در موفقیت‌های این تیم تحت هدایت یورگن کلوپ ایفا کرد تا نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند و رکوردهای بسیاری را به ثبت برساند.

اما شایعه جدایی او از لیورپول از تابستان سال گذشته به گوش می‌رسید و حتی گفته شده بود که باشگاه الاتحاد مبلغ بسیار هنگفتی را برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد داده بود که با پاسخ منفی مدیران لیورپول روبرو شد.

2019896

گمانه‌زنی درباره تکرار تلاش مدیران فوتبال عربستان برای انتقال این ستاره مصری به لیگ این کشور در چند هفته خیر ادامه داشت و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی هم خبر داده بودند که او دیگر تمایلی به ادامه حضور در آنفیلد ندارد، اما حالا او با انتشار پستی به نوعی به این شایعات واکنش نشان داده است.

صلاح شب گذشته با انتشار عکسی از خودش در پیراهن لیورپول و در آنفیلد در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «ما می‌دانیم که جام‌ها مهم هستند و هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا فصل آینده به جام برسیم. هواداران ما شایستگی آن را دارند و ما با تمام وجود خواهیم جنگید.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین اخبار درباره لیست خروج استقلال