جوابش را هم نداد/ رئیس پی‌اس‌جی دعوت امباپه را رد کرد


جوابش را هم نداد/ رئیس پی‌اس‌جی دعوت امباپه را رد کرد

ناصر الخلیفی دیشب به مراسم شام خداحافظی امباپه دعوت شده بود، ولی آن را قبول نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب یک مهمانی لوکس در پاریس با ۲۵۰ نفر مهمان، در یک رستوران ایتالیایی با مناظر خیره‌کننده از برج ایفل و یک دکوراسیون داخلی الهام گرفته‌شده از کاخ‌های ونیزی برگزار شد.

این مهمانی خداحافظی کیلیان امباپه بود. او تصمیم گرفت با ترتیب دادن یک مهمانی در رستورانی با نام قبلی «کاخ سفید» از پاری سن ژرمن خداحافظی کند. درحالی‌که نام رستوران هم می‌تواند اشاره‌ای داشته باشد به رئال مادرید، باشگاه آینده‌اش.

2024459

عکاسان و خبرنگاران زیادی بیرون رستوران بودند و در پایان مراسم نیز بازار عکس و مصاحبه با میهمانان داغ بود. برخی از آنها مثل مادر امباپه نیز آدرس‌های خوبی از مقصد بعدی ستاره فرانسوی دادند.

طبق گزارش رادیو RMC امباپه در شروع مراسم برای حاضران سخنرانی کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «هیچ پیامی برای انتقال حسی که به شما دارم کافی نیست. شما واقعاً افرادی هستید که می خواهم از ته قلبم از آنها تشکر کنم. اگر اینجا هستید به این دلیل است که در یک مقطع از زندگی، من را تحت تأثیر قرار داده اید.»

2021923

اکثر بازیکنان پاری سن ژرمن و همچنین دوستانش در شامی که این بازیکن ترتیب داده بود و از ساعت 19:30 شروع شد، شرکت کردند.

ناصر الخلیفی ولی در این مراسم شرکت نکرد. گفته می شود رئیس پی اس جی به قدری از امباپه دلخور است که جواب دعوت او را نیز نداده است.

امانوئل مکرون نیز حضور نداشت. هرچند در ابتدا به نظر می رسید او نیز در مراسم حاضر شود. شام وداع کیلیان ساعت 30 دقیقه بامداد به اتمام رسید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصمیم جنجالی: گوندوگان کاپیتان شد، نه نویر!