محرومیت یک استقلالی رسما بخشیده شد


محرومیت یک استقلالی رسما بخشیده شد

مهدی هاشمی‌نسب مشکلی برای همراهی استقلال در بازی با نساجی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از برگزاری دیدار استقلال و فولاد بود که با حکم کمیته انضباطی، مهدی هاشمی‌نسب مربی آبی‌ها از همراهی تیمش در دو دیدار محروم شد که علت این موضوع نیز، اعلام حکم کمیته اخلاق علیه دستیار نکونام بود.

در واقع پس از دیدار استقلال و ذوب آهن بود که ویدیویی از هاشمی‌نسب به هنگام گرم کردن اعضای تیم منتشر گردید و پس از سوت پایان بازی نیز وی با یکی از اعضای تیم اصفهانی درگیر شد که همین موضوع منجر به احضار وی به کمیته اخلاق گردید.

باشگاه استقلال نیز نسبت به این حکم اعتراض کرد و در نهایت و در شرایطی که هاشمی‌نسب محرومیت برابر فولاد را سپری کرده بود، روز گذشته مشخص شد که کمیته استیناف با اعتراض آبی‌ها موافقت کرده و یک جلسه محرومیت باقی مانده مربی این تیم به حالت تعلیق درآمده است.

امروز و به صورت رسمی، این حکم از سوی کمیته استیناف اعلام شد تا هاشمی‌نسب مشکلی برای همراهی تیمش برابر نساجی نداشته باشد.

در رأی صادره آمده است:

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نسبت به آن قسمت از رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محرومیت دو جلسه‌ای آقای مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه، تجدیدنظرخواه از همراهی تیم و نیز پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به جهت بدرفتاری نسبت به عوامل تیم ذوب آهن اصفهان با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. ولیکن به لحاظ فقدان سابقه محکومیت، مستنداً به ماده 107 مقررات مذکور قرار تعلیق اجرای حکم یک جلسه از محرومیت فوق تا پایان نیم فصل 1404-1403 صادر و اعلام می‌شود رأی صادره قطعی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیموچی لباس تیم ملی را سفت چسبید! (عکس)