چند ترفند برای دانلود برنامه‌های غیرقابل دسترس در اپ استور


چند ترفند برای دانلود برنامه‌های غیرقابل دسترس در اپ استورتوسط فاطمه آهنگریان / خرداد ۱, ۱۴۰۳ / 8 دقیقه برای مطالعه اگر یک کاربر آیفون هستید و خیلی وقت‌ها در هنگام دانلود برنامه‌ها در گوشی...

چند ترفند برای دانلود برنامه‌های غیرقابل دسترس در اپ استور
توسط / / 8 دقیقه برای مطالعه

اگر یک کاربر آیفون هستید و خیلی وقت‌ها در هنگام دانلود برنامه‌ها در گوشی آیفون خود با مشکل در دسترس نبودن برنامه‌ها بخاطر منطقه کنونی خود روبرو می‌شوید، این مقاله را تا انتها بخوانید. چون ما قصد داریم اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه برای شما ارائه کنیم. پس لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل به برنامه اپ استور مجهز شده‌اند تا به راحتی بتوانید برنامه‌های مختلف را روی دستگاه خود دانلود و نصب کنید. اما امکان دارد که هنگام دانلود برخی از برنامه‌ها با مشکل در دسترس نبودن آنها در منطقه خود روبرو شوید. ظاهر شدن این پیام this app is not available in your country روی صفحه می‌تواند آزاردهنده باشد و برای دانلود و یا رفع مشکل، وقت زیادی از کاربر گرفته شود.

ولی خبر خوب این است که ما راه‌حل‌ خوبی برای شما در نظر گرفته‌ایم و به راحتی می‌توانید با انجام ترفندهای پایین این مشکل را حل کنید. تنها کافی است که از مراحل پایین پیش بروید و مشکل دانلود نشدن برنامه‌های غیرقابل دسترس در اپ استور را رفع کنید.

از آنجایی که محدودیت‌های جغرافیایی بسیار شدید هستند، از ترفندهای خاصی استفاده کردیم تا انجام این پروسه‌ها آسان‌تر شود. ما به شما کمک می‌کنیم تا تمام مراحل این راهکارها را متوجه شوید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چند پیش‌نیاز برای تغییر منطقه اپ استور

قبل از اینکه به سراغ ترفندهای دانلود برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های غیرقابل دسترس در اپ استور برویم، باید به برخی از نکات مهم و پیش‌نیاز در این باره توجه کنید.

در ابتدا به یک آدرس محلی با یک پین کد معتبر نیاز خواهید داشت. اگر آدرس معتبری را نمی‌شناسید سعی کنید از یک آدرس معروف در کشور موردنظرتان استفاده کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه منطقه یا کشور خود را در گوگل پلی استور تغییر دهیم؟ + ارائه چند ترفند تضمینی

نکته بعدی، در اختیار داشتن یک شماره موبایل است اگرچه پس از وارد کردن آن هیچ کد تاییدی برایتان ارسال نخواهد شد. پس به راحتی می‌توانید یک شماره موبایل را در اینجا بنویسید.

در چه شرایطی نمی‌توانید منطقه اپ استور را تغییر دهید؟

گاهی اوقات امکان تغییر منطقه شما در برنامه اپ استور وجود ندارد، پس ما در ادامه برخی از مهم‌ترین آنها را برای شما ذکر کرده‌ایم:

  • اگر در سرویس‌هایی مانند اپل تی‌وی، اپل فیتنس و غیره عضویت تایید شده‌ای دارید.
  • اگر اعتبار فروشگاه یا موجودی Apple ID در آیفون خود دارید.
  • هنگامی که به دنبال دریافت اعتبار فروشگاه خود از اپل هستید.
  • اگر از قبل در اپل بوکس یا آیتونز سفارش داشته‌اید.

اگر هر کدام از شرایط بالا برای شما نیز صدق می‌کند، مطمئن شوید که تا زمانی که مدت زمان عضویت شما تمام می‌شود یا اینکه تا زمان به اتمام رسیدن موجودی حساب در اپ استور صبر می‌کنید. اگر پیش‌نیازهایی که گفتیم را رعایت کرده باشید، اپل به شما امکان می‌دهد تا منطقه خود را در اپ استور تغییر دهید‌.

ولی در هر صورت اگر هیچکدام از موارد بالا را رعایت نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما ترفند انجام این کار را برای شما در ادامه ذکر کرده‌ایم.

چگونه برنامه‌های سایر کشورها را در دستگاه خود دانلود کنیم؟

در ادامه دو ترفند مهم را ذکر کرده‌ایم تا اپلیکیشن‌های غیرقابل دسترس در منطقه خود را دانلود کنید. در روش اول باید کشور خود را تغییر داده و منطقه دیگری را در اپ استور انتخاب کنید. اگر در برنامه‌ موجودی ندارید، یا از سایر سرویس‌ها مانند به اشتراک‌گذاری خانوادگی استفاده نمی‌کنید، این ترفند اول مناسب شماست.

ولی اگر هر کدام از مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم برای شما صدق می‌کنند، بهتر است که از راهکار دوم استفاده کرده و برای مثال اپل آیدی جدیدی درست کنید.

روش اول: تغییر منطقه یا کشور اپ استور

شما می‌توانید به راحتی اطلاعات مربوط به اپل آیدی از جمله منطقه خود را تغییر دهید. در ادامه به شما نشان می‌دهیم که چگونه منطقه خود را در اپ استور آیفون تغییر دهید.

مرحله 1: وارد برنامه تنظیمات در آیفون شوید. سپس، روی نام خود بزنید. حالا به Media Purchases وارد شوید.

مرحله 2: در صفحه جدیدی که باز می‌شود، وارد View Account شوید. حالا به صفحه Account Settings وارد می‌شوید. در اینجا، منطقه یا کشور موردنظر خود را مشاهده خواهید کرد.

مرحله 3: روی Change Country or Region بزنید. سپس به لیست کشورها اسکرول کنید و حالا کشوری که می‌خواهید به عنوان منطقه اپ استور قرار گیرد را انتخاب کنید.

مرحله 4: شرایط و قوانین را بخوانید و با آن موافقت کنید. در صفحه پاپ‌آپ، جزییات موردنیاز مانند روش پرداخت، نام و آدرس را وارد کنید.

پس از پر کردن تمام جزئیات، می‌‌توانید به راحتی کشور برنامه را تغییر دهید. حالا می‌‌توانید تمام برنامه‌هایی که در برنامه اپ استور در دسترس نبودند را دانلود کنید. تنها کافی است نام آنها را در بخش سرچ، جستجو کنید. برنامه‌ها را دانلود کنید و از تجربه جدید لذت ببرید!

روش دوم: اپل آیدی جدیدی ایجاد کنید

همانطوری که در بالا نیز به آن پرداختیم، اگر از عضویت‌های تایید شده‌ای استفاده می‌کنید، نمی‌توانید کشور خود را در اپ استور تغییر دهید. در چنین شرایطی بهترین راهکار این است که صبر کنید تا مدت اشتراک شما تمام شود، یا اینکه اپل آیدی جدیدی بسازید. در ادامه نحوه انجام این کار را برای شما ارائه کرده‌ایم:

مرحله 1: در مرورگر سافاری در آیفون خود به وب‌سایت اپل آیدی بروید و یا اینکه از لینک پایین استفاده کنید.

وب‌سایت ساخت اپل آیدی جدید

مرحله 2: در زیر اپل آیدی روی فلش رو به پایین بزنید. سپس، روی Create Your Apple ID بزنید. حالا اطلاعات مهم و جزییات مربوط به خود را وارد کنید تا اپل آیدی جدیدی بسازید.

مطمئن شوید که در اینجا کشور یا منطقه درستی را وارد می‌کنید.

پس از اینکه آپل آیدی جدیدی را درست کردید، با اطلاعاتی که وارد کرده بودید، وارد اکانت خود شوید. مراحل پایین را تکرار کنید تا به اپل آیدی جدید خود وارد شوید. در آیفون خود وارد تنظیمات شوید و روی اسم خود بزنید. حالا به پایین اسکرول کنید و به دنبال Sign Out بگردید. روی آن ضربه بزنید. در نهایت، از اکانت قدیمی خود خارج شده‌اید و وارد اکانت جدید در اپل آیدی می‌شوید.

اطلاعات جدید حساب اپل آیدی جدید خود را وارد کنید تا وارد اکانت جدید شوید. سپس می‌‌توانید برنامه‌های غیرقابل دسترس در برنامه اپ استور موجود در آیفون را دانلود کنید.

موانع و مشکلات تغییر منطقه اپل آیدی

اگرچه با راهکارهای بالا می‌توانید به راحتی برنامه‌های غیرقابل دسترس در اپ استور را دانلود کنید، اما محدودیت‌هایی زیادی برای تغییر منطقه اپل آیدی وجود دارد.

  • اگر برنامه‌ای که دانلود کرده‌اید، در منطقه شما وجود داشته باشد، با این حال باز هم ممکن است بخاطر مشکلات مکانی و منطقه اصلی‌تان، برنامه به درستی کار نکند.
  • اگر می‌خواهید در برنامه هر گونه اشتراکی خریداری کنید، باید یک روش پرداخت مناسب با منطقه خود اضافه کنید.
  • قیمت برنامه‌ها و اشتراک آنها در بخش پول رایج کشور موردنظر مشخص می‌شود.
  • خوب است بدانید که شما از برنامه‌های منطقه قبلی آپدیتی دریافت نخواهید کرد.

چگونه منطقه اپل آیدی را به کشور اصلی خود برگردانیم؟

با در نظر گرفتن مشکلاتی که برای تغییر منطقه وجود دارد، کاملا منطقی است که بخواهید پس از دانلود و استفاده از برنامه موردنظر خود، منطقه یا کشور خود را به کشور قبلی خود برگردانید. در ادامه نحوه تغییر کشور اپل آیدی را برای شما توضیح داده‌ایم:

مرحله 1: وارد برنامه تنظیمات آیفون خود شوید. سپس، روی نام خود بزنید. حالا به Media Purchases وارد شوید.

مرحله 2: در صفحه پاپ‌آپ، روی View Account بزنید. اکنون به صفحه تنظیمات اکانت وارد خواهید شد. در اینجا منطقه یا کشور موردنظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی Change Country or Region بزنید، در لیست کشورها اسکرول کنید و سپس کشور اصلی را انتخاب کنید.

مرحله 4: با شرایط و قوانین موافقت کنید. در صفحه پاپ‌آپ، جزییات مربوطه از جمله روش پرداخت، نام، آدرس و غیره را وارد کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات و جزییات موردنیاز، باید لوکیشن خود را به منطقه اصلی خود برگردانید. اکنون می‌توانید به منطقه اصلی برگردید و علاوه بر استفاده از دیگر برنامه‌ها، از نصب اپلیکشن‌های محبوب در منطقه خود نیز در آیفون لذت ببرید.

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه آیفون را در هنگام خواب به صورت خودکار آپدیت کنیم؟

سوالات متداول درباره تغییر منطقه در آیفون

آیا روش‌های دیگری برای دانلود برنامه‌های غیرقابل دسترس در آیفون وجود دارد؟

شما می‌توانید با فعال‌سازی فیلترشکن، برنامه‌هایی را که در منطقه شما در اپ استور در دسترس نیستند، دانلود و روی آیفون خود نصب کنید. تغییر منطقه یا ایجاد یک اپل آیدی جدید نیز کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

هر چند وقت یکبار می‌‌توانید منطقه خود را در اپ استور تغییر بدهید؟

شما می‌توانید کشور و منطقه خود را تغییر دهید و سپس آنها را به منطقه اصلی خود بازگردانید. پس هیچ محدودیتی برای انجام این کار وجود ندارد.

آیا می‌توان از چندین اپل آیدی متفاوت روی آیفون استفاده کنیم؟

بله شما می‌توانید روی آیفون خود چندین اپل آیدی داشته و در صورت نیاز بین هر کدام از آنها جابجا شوید. از دستورالعمل‌های موجود در این مقاله استفاده کنید تا ترفندهای مهم و کاربردی مربوطه را متوجه شوید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی راهکارهایی برای تغییر منطقه اپ استور در آیفون پرداختیم و به شما یاد دادیم که چگونه ترفندهای مختلف مربوطه را انجام بدهید. تغییر منطقه اپ استور یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای دانلود برنامه‌های غیرقابل دسترس در منطقه زمانی خود انجام دهید.

خیلی از کاربران همیشه بسیاری از برنامه‌ها را که در منطقه اصلیشان وجود ندارند، دانلود می‌کنند. اما انجام این کار چگونه است و چطور باید منطقه اپ استور را تغییر دهیم یا در نهایت پس از دانلود برنامه، به منطقه اصلی خود بازگردیم؟ ما در این مقاله پاسخ تمام این سوالات را برای شما فراهم کردیم.

اگر هر از چندگاهی مشاهده می‌کنید که برنامه‌های موجود در اپ استور به دلیل منطقه یا کشور شما دانلود نمی‌شوند، بهترین کار این است که اپل آیدی جداگانه‌ای برای دانلود آنها ایجاد کنید. چرا که در غیر این صورت، محدودیت‌های گسترده‌ای وجود دارد که نمی‌توانید منطقه خود را تغییر دهید.

از باقی ماندن زمان حق عضویت در برخی از سرویس‌های اپل گرفته تا استفاده از سرویس به اشتراک‌گذاری خانوادگی همگی در اینجا حضور دارند. در نهایت امیدواریم که این ترفندها به شما کمک کرده باشند تا منطقه خود را در برنامه اپ استور در گوشی آیفون‌ تغییر دهید. لطفا نظرات و سوالات خود را درباره این ترفندها در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راهنمای جامع ارتقای رم لپ تاپ (+ آموزش تصویری)