باید با موفقیت در المپیک پاسخ اعتماد رییس جمهور شهیدمان را بدهیم


باید با موفقیت در المپیک پاسخ اعتماد رییس جمهور شهیدمان را بدهیم

رییس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به نشست وبیناری وزیر ورزش با روسای فدراسیون ها گفت: دنبال می کنیم تا بتوانیم در المپیک با موفقیت، پاسخ اعتماد رییس جمهور شهیدمان را بدهیم.

روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی ، به دنبال سانحه ناگوار برای رئیس جمهور محترم کشور که منجر به شهادت ایشان و هیأت همراه شد، عصر روز دوشنبه نشست وبیناری میان کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با رؤسای فدراسیون‌ها برگزار شد. این نشست با عنوان «حماسه خدمت بدون وقفه باقیست» در محل وزارت ورزش برگزار شد.

علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی از رؤسای حاضر در این نشست بود.

وی در این رابطه گفت: نشست وزیر ورزش با مدیران کل و رؤسای فدراسیون‌ها پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدی که ایشان بر تعطیل نشدن کارها داشتند، تشکیل شد. در آغاز این نشست، وزیر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «در امور کشور هیچ خللی ایجاد نمی‌شود»، بر پیشبرد اهداف و مأموریت‌های محوله به بهترین شکل تاکید داشت.

وی تصریح کرد: دو ماه دیگر بازی‌های المپیک در پاریس برگزار می‌شود و کاروان ایران باید در آن شرکت داشته باشد. بنابراین تاکید شد که فدراسیون‌ها و به ویژه فدراسیون‌های المپیکی باید با قدرت کار خود را دنبال کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: از نگاه رئیس جمهور فقید و شهیدمان، کار مملکت تعطیل بردار نبود. بنابراین ما هم در جامعه ورزش باید با جدیت کارهای مان را دنبال کنیم تا در المپیک که مهمترین رویداد پیش رو به حساب می‌آید بتوانیم با افتخار آفرینی و کسب نتایج قابل توجه، موجب شادی روح آن بزرگوار شویم و پاسخ اعتمادی که به جامعه ورزش داشتند و حمایت‌هایی که داشتند را بدهیم.

پورسلمان با یادآوری حضور شهید سید ابراهیم رئیسی در مراسم تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ که ۱۸ اردیبهشت برگزار شد، تصریح کرد: در نشست وبیناری «حماسه خدمت بدون وقفه باقیست»، وزیر ورزش تاکید داشت که در آن مراسم، مرحوم رئیسی از شرایط ورزش ابراز رضایت داشتند. بنابراین باید به گونه‌ای پیش رفت که زمینه‌های این رضایت خاطر حفظ و ارتقا یابد.

وی همچنین اشاره‌ای به طرح آمایش سرزمین داشت و گفت: این طرح هم در نشست روز گذشته موردتوجه قرار گرفت. نگاه وزیر ورزش به این طرح کاملاً کارشناسی، کاربردی و عمیق است. طرح آمایش سرزمین با نگاهی مدبرانه ای که وزیر ورزش به آن دارد می‌تواند علاوه بر ایجاد و تقویت هم افزایی میان دستگاه‌ها، مسیر روشنی را برای زیرساخت‌های ورزشی و آینده آنها ایجاد کند. با این طرح می‌توان نسبت به زیر ساخت‌ها و نقاط ضعف و قوت آنها اشراف بیشتری پیدا کرد و با یک رویکرد مشخص و هدفمند، هدف گذاری‌های جدید را داشت. اینکونه از کلنگ زنی‌های غیرکارشناسی هم خودداری می‌شود.

رییس فدراسیون شمشیربازی

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: توسعه ورزش دیگر طرحی است که وزیر ورزش روی آن تاکید دارد و در نشست وبیناری هم موردتوجه قرار گرفت. در این زمینه هم وزیر ورزش نگاهی عمیق و کارشناسی به موضوع دارد.

پورسلمان تاکید کرد: یکی از اقدامات درست و به جای شهید رئیسی انتخابی وزیری شایسته با نگاه حرفه‌ای و دقیق به تمام مسائل بود که باعث امیدواری جامعه ورزش نسبت به آینده و اطمینان خاطر از آینده‌ای روشن‌تر در این حوزه شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کمبود تجهیزات اطفای حریق در این استان / 100 هکتار جنگل و مرتع به دلیل عدم برنامه ریزی، ...