حتی شایعه این خبر هم برای استقلالی‌ها جذاب است


حتی شایعه این خبر هم برای استقلالی‌ها جذاب است

باشگاه استقلال پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس، سفت و سخت به فکر نقل و انتقالات تابستانی است و از الان به فکر تقویت برای فصل بعد لیگ برتر و حضور پر قدرت در لیگ نخبگان آسیا دارد.

باشگاه استقلال پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس، سفت و سخت به فکر نقل و انتقالات تابستانی است و از الان به فکر تقویت برای فصل بعد لیگ برتر و حضور پر قدرت در لیگ نخبگان آسیا دارد. از این رو با خبر شدیم تا این لحظه به فکر جذب علیرضا جهانبخش ، مامه تیام و یک هافبک اسپانیایی می‌باشد.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال سخت به دنبال جذب آن است، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی می‌باشد. بازیکنی که که قراردادش با تیم فاینورد به پایان رسیده است و با اعلام سرمربی از سوی باشگاه تمدید نخواهد شد.

کاپیتان ۳۰ ساله تیم ملی البته پیش از این گفته بود در فصل آینده فوتبال خود را در اروپا دنبال می‌کند و شاید به یکی از تیم‌های بوندس‌لیگایی بپوندد. جواد نکونام با جذب او از سوی باشگاه استقلال تاکید دارد و هیچ بعید نیست پیشنهاد باشگاه استقلال و بازی در لیگ قهرمانان آسیا کاپیتان تیم ملی را مجاب کند تا در آستانه ورود به ۳۱ سالگی پیراهن تیم آبی را برتن کند.

با سقوط پندیک اسپور ترکیه به لیگ رده پایین‌تر، درباره سرنوشت مامه تیام، مهاجم سنگالی این تیم با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه ترک، طی روزهای اخیر ابهاماتی ایجاد شده است. این در صورتی است که با توجه به سقوط پندیک اسپور، قرارداد تیام با این باشگاه اتوماتیک‌وار فسخ شده و حالا تیم‌هایی که خواستار این بازیکن هستند می‌توانند با مهاجم سنگالی وارد مذاکره شوند. تیام که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد و هنوز هواداران این تیم خاطرات خوبی از وی دارند، فصل جاری با 17 گل زده چهارمین مهاجم در جدول گلزنان سوپرلیگ ترکیه است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این بازیکن به جمع استقلالی‌ها دوباره داغ شود. مدیر برنامه‌های این مهاجم سنگالی هم اعلام کرده درصورتی‌که مدیران این باشگاه برنامه‌ای برای جذب تیام داشته باشند حاضریم پای میز مذاکره بشینیم.

حتی شایعه این خبر هم برای استقلالی‌ها جذاب است

دیگر بازیکنی که استقلالی‌ها برای تقویت تیم خود به دنبال آن هستند، مایکل مسا، هافبک ۳۲ ساله فصل قبل رئال ساراگوسا می‌باشد. این بازیکن این فصل در ۳۹ بازی ۱۱ گل برای تیم خود به ثمر رسانده است.

مایکل مسا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس متفاوتی که روز گذشته از احمدی نژاد منتشر شد/ تصویر