تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)


تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)

به گزارش دیباچه، مراسم وداع با پیکر ۷ شهید خدمت صبح امروز در تبریز با حضور با شکوه مردم در میدان شهدا آغاز شد. آیین بدرقه شهدای خدمت از دقایقی قبل، در میدان شهدای تبریز با حضور جمع کثیری از مردم آغاز شد.فوج فوج از مردم استان...

به گزارش دیباچه، مراسم وداع با پیکر ۷ شهید خدمت صبح امروز در تبریز با حضور با شکوه مردم در میدان شهدا آغاز شد.

آیین بدرقه شهدای خدمت از دقایقی قبل، در میدان شهدای تبریز با حضور جمع کثیری از مردم آغاز شد.فوج فوج از مردم استان آذربایجان شرقی از شهرستانهای مختلف و از میان اقشار مختلف خود را برای حضور در این مراسم، به محل تشییع پیکر شهدای خدمت رسانده‌اند.

تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)

پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم، شهید دکتر رحمتی و شهید دکتر امیر عبداللهیان و سایر همراهان از میدان شهدای تبریز به‌سمت مصلی تشییع می‌شود و سپس به طرف فرودگاه بدرقه خواهند شد و از آنجا به تهران منتقل می‌شوند.

پیکر رئیس جمهور محبوب روز پنج شنبه در مشهد تدفین می‌شود. پیکر آیت الله آل هاشم نماینده فقید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز روز پنج شنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش استان نیز همان روز در شهرستان مراغه تشییع و تدفین می‌شود.

تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)

در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت با حضور جمع کثیری از مردم و شخصیت‌های کشوری و لشکری در تبریز در حال برگزاری است‌، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و احمد وحیدی، وزیر کشور سخنرانی کردند‌ و مردم با مرثیه‌خوانی حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت(ع) در سوگ شهدای خدمت عزاداری کردند.

آنطور که خبرنگار تسنیم روایت کرده، حضور مردم به حدی است که دیگر جایی برای مردم نیست و ازدحام به شدت زیاد است.

تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)

وزیر کشور: همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند

وزیر کشور گفت: امروز مردم شریف ایران و شهر غیور و تاریخ‌ساز تبریز، استان رشید و ولایی آذربایجان‌شرقی و همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند.

احمد وحیدی امروز سه شنبه( ۱ خرداد) در آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز گفت: آیت الله رئیسی، رییس‌جمهور محبوب و مردمی، خستگی‌ناپذیر، متواضع، با سلوک عرفانی، با خدمت شبانه‌روزی و با شجاعت در فضای بین المللی بود که با تواضع در مقابل همه‌ی مردم حضور داشت و تراز مطلوب دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه‌ی ظهور و دید همگان قرار داد.

وی گفت: وزیر خارجه پرتلاش در یکی از حساس‌ترین شرایط خارجی ما دیپلماسی قوی خود را در صحنه‌های بین المللی در موضوع مقاومت به ظهور رساند.

وحیدی ادامه داد: نماینده‌ی ولی فقیه محبوب و مردمی و امام جمعه محبوب تبریز، نماد و الگویی از حرکت مردمانه و مومنانه در بین مردم از خود بر جای گذاشت.

تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استاندار فرهیخته آذربایجان‌شرقی در همین مدت اندک آنچنان در بین مردم حضور پیدا کرد که هرکسی به من رسید از ایشان تعریف کرد.

وی عنوان کرد: شهید موسوی سرتیم حفاظتی رئیس جمهور با تلاش شبانه روزی خود واقعا جان رئیس جمهور را از خود بیشتر دوست می‌داشت.

وحیدی تصریح کرد: این شهدا در جای خود جایگاه بلندی داشتند و ملت ما امروز در این مصیبت قرار گرفته‌اند.

طبق اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مراسم «شهدای خدمت» برنامه برگزاری مراسمهای تشییع شهدای خدمت به شرح زیر است:

تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز (عکس)

۱- مراسم تشییع در استان آذربایجان شرقی سه شنبه ۹:۳۰ صبح در شهر تبریز از میدان شهدا تا مصلی.

۲- مراسم تشییع در استان قم سه شنبه ساعت ۱۶ در شهر قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران.

۳- مراسم وداع مردم با پیکر شهدای گرانقدر خدمت، سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰ مصلی امام خمینی(ره) تهران.

۴- مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدا و تشییع با حضور عموم مردم در تهران، چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی.

۵- مراسم گرامیداشت شهدا با حضور هیأت‌های عالی رتبه خارجی، چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰

٦ مراسم تشییع و وداع مردم خونگرم استان خراسان جنوبی با رئیس جمهور محبوب، پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰ بیرجند.

۷- مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی، پنجشنبه ظهر مشهد مقدس.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟