تصویر سوزناک همسر سید ابراهیم رئیسی بر پیکر همسرش !


تصویر سوزناک همسر سید ابراهیم رئیسی بر پیکر همسرش !

تصویری از وداع غم انگیر دکتر جمیله سادات علم الهدی دختر ارشد آیت الله علم الهدی و همسر سید ابراهیم رئیسی با پیکر رئیس جمهور شهید را مشاهده میکنید.

تصویری غم انگیر از وداع سخت و جانگداز دکتر جمیله سادات علم الهدی دختر ارشد آیت الله علم الهدی و همسر سید ابراهیم رئیسی با پیکر ایشان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مورد توجه قرار گرفته و با واکنش تلخ کاربران همراه بوده است.

به گزارش خبر آنلاین صبح امروز 1 خرداد 1403 همسر سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور در کنار پیکر ایشان حضور یافتند و با اشک و آه برای آخرین بار با همسر خود وداع نمودند. در تصاویر منتشر شده در کنار جمیله سادات علم الهدی پدر ایشان آیت الله علم الهدی نیز حضور داشته و با پیکر شهید رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان و دامادشان خداحافظی کردند.

تصویر سوزناک همسر سید ابراهیم رئیسی بر پیکر همسرش !

لازم به ذکر است بالگرد حامل هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران خادم‌الرضا(ع) سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روز جهانی دوچرخه + فیلم