علت جیغ و داد زلنسکی بر سر ژنرالهایش چیست؟


علت جیغ و داد زلنسکی بر سر ژنرالهایش چیست؟

زلنسکی احتمالا احساس می کند که تمام حقیقت در مورد وضعیت نیروهای مسلح اوکراین به او گفته نشده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یک مقام اوکراینی که خواست نامش فاش نشود، ولادیمیر زلنسکی از ترس اینکه حقایق وضعیت در میدان جنگ از او پنهان می شود، بر سر ژنرال های اوکراینی فریاد می زند.
به گفته وی، زلنسکی احتمالا احساس می کند که تمام حقیقت در مورد وضعیت نیروهای مسلح اوکراین به او گفته نشده است. زلنسکی از ترس اینکه ژنرال ها حقیقت را از او پنهان می کنند، جیغ و داد راه می اندازد.
ولادیمیر زلنسکی در 12 ماه مه 2024 میلادی وضعیت نیروهای مسلح اوکراین در منطقه خارکف به ویژه در شهر ولچانسک در مرز روسیه را بسیار دشوار خواند. ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین به دشوار بودن وضعیت عملیاتی در جهت خارکف اعتراف کرد و به "موفقیت تاکتیکی" نیروهای روسی اشاره کرد.
پیشتر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روسیه گفت، حتی اگر روند عرضه تدارکات نظامی به اوکراین از سوی غرب و ایالات متحده احیا شود، باز هم تغییر ی در پویایی جبهه ها حاصل نخواهد شد.
دیمیتری پسکوف در پاسخ به سوالی درباره درخواست ولادیمیر زلنسکی از غرب برای حمایت بیشتر از اوکراین اظهار داشت:" این به دلیل شرایط دشواری است که ارتش اوکراین با وجود کمک های وعده داده شده اکنون در آن قرار دارد. روند و ریتم مورد نظر وجود ندارد. نکته اصلی آن است که به احتمال زیاد، درک فزاینده ای در حال شکل گیری است که حتی اگر ریتم تدارکات نظامی احیا شود، باز هم نیروهای مسلح اوکراین قادر نخواهند بود تا به نوعی پویایی در جبهه ها را تغییر دهند."
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت، موقعیت نیروهای رژیم کی یف در جبهه ها نامطلوب است و ارتش اوکراین در وضعیت دشواری قرار دارد.
پسکوف در خصوص تعداد زیادی از اظهارات اخیر نمایندگان کی یف و درخواست زلنسکی برای کمک از غرب گفت: "دلیل اول، موقعیت بسیار نامطلوب نیروهای رژیم کی یف در جبهه ها است و دلیل دوم، مربوط به شرایط دشواری است که ارتش اوکراین با وجود کمک های وعده داده شده اکنون در آن قرار گرفته است.”

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

علیرضا ورناصری داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد