قطعات مایکروفر


قطعات مایکروفر

در واقع مایکروفر نیازمند وجود قطعات متعددی است تا بتواند خدمات شایسته و ارزنده ای را برای ما داشته باشید. در این مقاله آموزشی قصد داریم در خصوص قطعاتی نظیر ترانس مایکروفر، مگنترون...

در واقع مایکروفر نیازمند وجود قطعات متعددی است تا بتواند خدمات شایسته و ارزنده ای را برای ما داشته باشید. در این مقاله آموزشی قصد داریم در خصوص قطعاتی نظیر ترانس مایکروفر، مگنترون مایکروفر و سینی مایکروفر اطلاعاتی را به شما به اشتراک بگذاریم. با توجه به اهمیت این دستگاه و قطعات به کار رفته در آن، مطالعه این مقاله آموزشی را به شما توصیه می کنیم.

ترانس مایکروفر

مایکروفر زمانی می تواند غذای دلچسب و لذیذی را به ما تحویل دهد که همه قطعات به صورت استاندارد در آن قرار گرفته باشند. یکی از قطعات مهم و ضروری موجود در دستگاه، ترانس مایکروفر نام دارد که بدون وجود این قطعه، عملکرد دستگاه با اختلال همراه می شود. در این بخش است مقاله که به قطعات مایکروفر اختصاص دارد، قصد داریم شما را با ترانس مایکروفر آشنا کنیم. ترانس قطعه ای فلزی است و از نظر ساختار، مکعبی شکل است که از سیم پیچ های طولانی تشکیل شده است. مسئولیتی که بر عهده دارد ایجاد ولتاژ مورد نیاز برای عملکرد مایکروفر است ضمن اینکه مقدار بار الکتریکی را به دستگاه القاء می کند.

نشانه های خرابی ترانس مایکروفر

در هنگام استفاده از مایکروفر ممکن است علائم و نشانه هایی ذهن شما را درگیر خودش کند. در صورتی که نشانه های زیر را مشاهده کردید، مطمئن باشید که یکی از مهم ترین قطعات مایکروفر به نام ترانس مایکروفر دچار مشکل و یا نقصی شده است.

  1. عدم روشن شدن دستگاه و راه اندازی آن

  2. عدم پختن یا گرم کردن مواد غذایی

  3. استشمام بوی دود و سوختگی از دستگاه

  4. تولید سر و صدای زیاد از دستگاه

در صورت مشاهده هر کدام از این موارد از آنجا که ترانس در لیست ضروری ترین قطعات مایکروفر قرار دارد، امکان تعمیر آن وجود ندارد و لازم است قطعه جدیدی را خریداری کنید. پیشنهاد می شود به آدرس /hermespart.com/ مراجعه کنید و پیش از خرید از مشاوره تخصصی و رایگان فروشگاه هرمس پارت بهره مند شوید.

قطعات مایکروفر

مگنترون مایکروفر

اگر همه چیز خوب پیش برود و مایکروفر روشن شود باز هم نمی توان گفت به نتیجه مطلوب دست پیدا می کنید چرا که همینطور که دستگاه روشن است، نیاز به وجود سایر قطعات مایکروفر است که امواج مورد نیاز را برای طبخ مواد غذایی ایجاد کند. در حالت عادی اگر پای گاز بایستیم و آشپزی کنیم نیاز به شعله و حرارت داریم در حالی که در مایکروفر خبری از شعله نیست اما حرارت مورد نیاز برای پختن مواد غذایی توسط امواج الکترو مغناطیسی تأمین می شود. این امواج توسط قطعه ای به نام مگنترون مایکروفر تولید می شوند. امواج تولید شده توسط این قطعه به داخل کابین مایکروفر یا سولاردام هدایت می شوند و مواد غذایی را احاطه می کنند.

چگونه مواد غذایی خام در مایکروفر به مرحله پختن می رسند؟

شاید این پرسش ذهن شما را درگیر کند که چگونه مواد غذایی در مایکروفر می پزد؟ پختن مواد غذایی خام نیز ارتباط مستقیمی با مگنترون مایکروفر دارد. از این جهت که با تولید امواج الکترو مغناطیسی، این امواج باعث تحریک مولکول های آب موجود در غذا می شوند و با ایجاد گرما، آب موجود در مواد غذایی را جذب کرده و آنها را به مرحله پختن می رساند. حال که با مسئولیت های ترانس و مگنترون که در لیست مهم ترین قطعات مایکروفر قرار می گیرند، آشنا شدید در صورت مشاهده هر کدام از این نشانه ها، متوجه خرابی هر کدام از آن می شوید.

در صورتی که با شماره 09203637385 تماس بگیرید می توانید مشاوره تخصصی را از کادر این مجموعه دریافت کنید. اینکه چه ویژگی هایی دارد و در هنگام خرید مگنترون مایکروفر به چه مواردی توجه کنید از جمله مواردی هستند که در این مشاوره به شما ارائه می شود. همچنین امکان ثبت سفارش نیز برای شما وجود دارد.

فاکتور های مهم و تأثیر گذار در قیمت مگنترون مایکروفر

عوامل زیادی در تعیین قیمت نهایی قطعات مایکروفر و از جمله مگنترون نقش دارند، این قیمت ها با فاکتور هایی مانند جنس و متریال به کار رفته در قطعه، ماندگاری و دوام قطعه، نام کشور سازنده، اصل یا تقلبی بودن، ضمانت پس از فروش و غیره تعیین می شوند. جزئیات قطعات در سایت فروشگاهی هرمس پارت می توانید مشاهده کنید.

قیمت مگنترون مایکروفر

سینی مایکروفر

یکی دیگر از قطعات مایکروفر که مواد غذایی بدون وجود آن پخته نمی شوند، سینی مایکرفر است. اگر به ساختار دستگاه هم نگاهی بیاندازید، به نقش کلیدی این قطعه پی خواهید برد چرا که مواد غذایی بر روی سینی قرار می گیرند و در صورت خرابی یا عدم وجود این قطعه جایگاه دیگری برای آن تعریف نشده است. عوامل متعددی در سلامت یا عدم سلامت سینی نقش دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم. در صورتی که به موارد زیر توجه نکنید زودتر از آنچه که تصورش را داشته باشید، سینی مایکروفر کارایی خود را از دست می دهد. مانند زمانی که:

ظرف غذایی که بر روی سینی قرار داده اید، از نظر حجم و وزن بیشتر از توان سینی باشد.

در صورتی که بیش از حد استاندارد از مایکروفر استفاده می کنید.

زمانی که از ظروف غیر استاندارد در دستگاه استفاده می کنید.

زمانی که به سینی مایکروفر که جزء قطعات مایکروفر حساس است، ضربه می زنید.

مزیت های خرید قطعات مایکروفر از فروشگاه هرمس پارت

پشتیبانی شبانه روزی، وجود کادری مجرب و متخصص، قیمت منطبق با تعرفه مصوب، ارسال قطعات اصل و فابریک و ضمانت پس از فروش از جمله مزیت های خرید از فروشگاه هرمس پارت هستند.


قطعات مایکروفر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟