بازداشت 3 مرد که به دنبال گنج تاریخی بودند / در کردستان فاش شد


بازداشت 3 مرد که به دنبال گنج تاریخی بودند / در کردستان فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا زارعی روز سه شنبه در سنندج اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی سقز مبنی بر عملیات مشترک کلانتری ١٣ و نیروهای یگان حفاظت این شهرستان، یک دستگاه...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا زارعی روز سه شنبه در سنندج اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی سقز مبنی بر عملیات مشترک کلانتری ١٣ و نیروهای یگان حفاظت این شهرستان، یک دستگاه فلزیاب از یک خودرو شخصی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه سه نفر با هویت معلوم دستگیر و به‌ همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: هر گونه استفاده از این نوع دستگاه‌ها منوط به صدور مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در سریعترین زمان ممکن به فرماندهی یگان اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان و یا شماره تلفن ٠٨٧٣٣١٧٨٨٥٥ گزارش دهند.


بازداشت 3 مرد که به دنبال گنج تاریخی بودند / در کردستان فاش شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وام 400 میلیونی مسکن محرومین چه شرایطی دارد؟