بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان


بیانیه انجمن اسلامی پزشکان ایران در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دراین بیانیه آمده است : إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیه...

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن اسلامی پزشکان ایران ، دراین بیانیه آمده است :

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا

ملت بزرگ ، مقاوم و استوار ایران عزیز عاشقان اهل البیت و ولایتمداران بصیر و هوشیار امروز از جمع ما خادمی به ملکوت اعلی عروج کرد که افتخارش خادمی امام رئوف حضرت رضا (ع) بود و در روز ولایت آن مولود مبارک و به تعبیری پاره تن رسول الله (ص) مهمان آن امام مهربان گردید .

روحش شاد و رضوان رحمت الهی و دعای ملت بزرگ ایران اسلامی بدرقه راهش بود .

این شخصیت مردمی و فرا ملی به دلیل خلوص و ولایتمداری در قلب محرومان جهان بخصوص ملت منطقه و محور مقاومت جایگاه خاصی داشت .

در خدمت به محرومان و تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ظلم ستیزی و مبارزه با فساد از شاخصه های برجسته این بزرگوار بود .

همراهان این بزرگوار شهید آیت الله آل هاشم در اخلاص و مردمی بودن شهره شهر بود و شهید مجاهد دکتر امیر عبداللهیان در دفاع از اسلام و مردم مظلوم چون بنیان مرصوص بود و دیگر شهیدان این قافله از جمله شهید رحمتی و کادر پرواز و... را خدا پذیرفت و مهر تایید شهادت و قبولی حیات جاویدان را نصیبشان کرد ،روحشان شاد و راهشان پر رهرو .

انجمن اسلامی پزشکان ایران ضمن تبریک این شهادت مبارک که اوج آرزوی هر مسلمان مومنی است به حضرت بقیّة الله الأعظم ارواحنا فداه و رهبر عزیزمان و از طرفی تسلیت به ملت بزرگ ایران که رییس جمهوری خدمتگزار و تلاشگر و به تعبیری مغتنم را راهی دیار الهی کرد .چون همیشه محکم و استوار در خط ولایت این لنگرگاه بزرگ جهان اسلام و محرومان و در کنار ملت بزرگمان آماده هرگونه خدمت گذاری و جان فشانی میباشد.

دکتر سید علی ریاض

دبیر کل


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وام 400 میلیونی مسکن محرومین چه شرایطی دارد؟