قیمت طلا و سکه امروز 1 خرداد 1403 / سکه بهار آزادی 36 میلیونی شد


قیمت طلا و سکه امروز 1 خرداد  1403 /  سکه بهار آزادی 36 میلیونی شد

قیمت طلا و سکه در چهارمین روز هفته با کاهش ارزش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. روند نزولی قیمت در بازار طلا متاثر از کاهش قیمت دلار، طلای جهانی و افت تقاضا در بازار داخلی رخ داد و سکه‌های بهار و نیم را یک کانال پایین‌تر نشاند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز با روند نزولی بازگشایی شد. روز سه‌شنبه سکه‌ بهار و نیم‌سکه در کانال پایین‌تر معامله شدند و سکه امامی در کانال ۳۹ و ۴۰ میلیونی سرگردان است.

Screenshot 2024-05-21 at 1.29.18 PM

روند تقاضا در بازارهای مالی به دلیل جان‌ باختن رئیس‌جمهوری و تیم همراه، کاهشی است و بازارهای مالی از رونق چندانی برخوردار نیستند و در حالت نیمه‌تعطیل قرار دارند. گفتنی‌ است قیمت اونس جهانی طلا هم روی رقم ۲۴۱۶ دلاری ایستاده و کاهش نزدیک به ۱۰ دلاری دارد.

نقره ۳ هزار تومان ارزان شد

اونس نقره امروز با کاهش ۲۰ سنتی روی رقم ۳۱ دلار و ۶۵ سنتی ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۷ هزار و ۹۷۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به روز گذشته سه هزار تومان تومان افت دارد.

نیم‌سکه پرچمدار بیشترین کاهش قیمت شد

قیمت سکه امامی امروز سه شنبه اول خرداد با کاهش ۲۱۶ هزار تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۳۹ میلیون و ۹۹۱ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با رقم ۳۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومانی در حال معامله است و ۲۷۰ هزار تومان کاهش دارد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با افت ۳۰۰ هزار تومانی یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت ربع‌سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاده و سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی در حال معامله است و ۱۰ هزار تومان کاهش دارد.

حباب سکه امامی ۴۰۰ هزار تومان رشد کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهش دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۱۵۸ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۴۳۳ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۳۰ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۸۵ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات افزایش دارد. حباب سکه امامی ۴۳۰ هزار تومان، سکه بهار ۳۵۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۳ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۱ هزار تومان و سکه گرمی ۷۰ هزار تومان رشد دارد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت طلا و سکه امروز 13 خرداد 1403 / سکه امامی آماده صعود به کانال بالاتر شد