مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزایش می‌ یابد


مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزایش می‌ یابد

به گزارش رکنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار رکنا به بیان دلایل خود در این راستا پرداخت و گفت: افزایش سرمایه اجتماعی میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد. همگرایی سیاسی...

به گزارش رکنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار رکنا به بیان دلایل خود در این راستا پرداخت و گفت: افزایش سرمایه اجتماعی میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش می‌دهد.

همگرایی سیاسی به وجود آمده است

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم در ادامه شهادت رییس جمهور فقید را تسلیت گفت و در عین حال اظهار داشت: این نوع اتفاقات ناگوار، از چند جهت به همگرایی و هم‌افزایی سیاسی در کشور می‌انجامد. یکی همگرایی نزدیک‌تر جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی است، دیگری ایجاد همدلی و وفاق بین خود مردم است و بالاخره تحکیم رابطه بین مردم و حاکمیت است که در مجموع به یک همگرایی ملّی می انجامد و سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهد.

کینه توزی‌ها کاهش می‌یابد

حاجی بابایی با بیان این که" کینه توزی‌ها و سوءتفاهمات بین گروه‌های سیاسی کاهش می‌یابد" تصریح کرد: انتشار اخبار منفی، مردم را دلسرد می کند ولی وقتی مردم می‌بینند که رییس جمهورشان روز تعطیل پای کارشان ایستاده است، به عمق خدمتگزاری مسئولین پی میرند و متوجه می‌شوند که خیلی از اخبار ناامید کننده درست نبوده است. این‌ها موجب همدلی و وفاق می شود و در نتیجه حتما مردم با شور و نشاط بسیار بالاتری پای صندوق‌های رأی می‌آیند.


مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزایش می‌ یابد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

 قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد + فیلم