محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم


محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم

به گزارش رکنا به نقل از هنرآنلاین، محمود پاک نیت ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد، گفت: متاسفانه...

به گزارش رکنا به نقل از هنرآنلاین، محمود پاک نیت ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد، گفت: متاسفانه رئیس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم. امروز به دلایل مختلف دچار یک بی‌ثباتی شده‌ایم که از دست دادن سید بزرگوار ممکن است این بی‌ثباتی را تشدید کند.

وی افزود: زمانی که سرپرست خانواده یا مسئول یک کشور از دست برود، تمام خانواده به هم می‌ریزد، رئیس جمهور نیز حکم پدر خانواده و جامعه را داشتند، چراکه جامعه و کشور بخش بزرگتر خانواده محسوب می‌شود و امروز پدر خانواده را از دست دادیم و زبانم از چنین رخداد تلخی قاصر است.

این بازیگر تلویزیون ضمن آرزوی صبوری برای خانواده شهدای این حادثه و همسر و فرزندانشان، عنوان کرد: امیدوارم روحشان شاد و جای ایشان در بهشت باشد. در این راستا از مسئولانی که پس از این حادثه ناگوار و در غیاب رئیس‌جمهور مسئولیتشان سنگین‌تر خواهد شد، قدردانی می‌کنم.


محمود پاک نیت: رییس جمهوری پرتلاش و پرکار را از دست دادیم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جریمه سنگین استقلال و پرسپولیس + جزئیات