پشیمانی بنزما: درخواست جدی برای ترک الاتحاد!


پشیمانی بنزما: درخواست جدی برای ترک الاتحاد!

کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، از مدیران این باشگاه خواسته است که با جدایی او موافقت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بنزما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و در حالی که همه منتظر تمدید قرارداد او با رئال مادرید بودند تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و به پیشنهاد هنگفت باشگاه الاتحاد عربستان پاسخ مثبت داد تا راهی لیگ این کشور شود.

اما این ستاره فرانسوی یکی از بازیکنان درخشان حاضر در فوتبال اروپا بود که از پیوستن به لیگ عربستان پشیمان شد و نتوانست درخششی که در ترکیب رئال مادرید داشت را در الاتحاد هم تکرار کند و به همین دلیل با انتقادهای بسیار زیادی از سوی رسانه‌های عربستانی و همچنین هواداران این تیم روبرو شد.

2024462

در طول چند ماه گذشته بارها شایعات بسیاری درباره نارضایتی مدیران این باشگاه و تصمیم آنها به قطع همکاری با این بازیکن به گوش رسیده بود اما حالا نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که این بازیکن به صورت رسمی خواهان ترک این باشگاه در پایان فصل است.

گفته شده است که او ناراحتی و نارضایتی‌اش از وضعیت فوتبال عربستان را در سفری که به مادرید داشت به نزدیکانش ابراز کرده و از سطح پایین فوتبال در لیگ عربستان به شدت گلایه کرده است. انتقادهای مداوم هواداران هم باعث دلخوری او شده است و به همین دلیل با وجود این که تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه قرارداد دارد، اما مایل است که هرچه زودتر عربستان را ترک کند که کار نسبتا پیچیده‌ای به نظر می‌رسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شباهت تاریخی دو گل و دو پاس گل؛/ وحید امیری و کریم باقری: قهرمان لیگ عوض می‌شه!