به خاطر دعوا با میهماندار/ اخراج دروازه‌بان سیتی از جشن قهرمانی لیگ!


به خاطر دعوا با میهماندار/ اخراج دروازه‌بان سیتی از جشن قهرمانی لیگ!

اسکات کارسون را از جشن قهرمانی سنتی سیتی در یکی از باشگاه‌های شبانه شهر منچستر اخراج کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اسکات کارسون، دروازه‌بان سوم منچسترسیتی، در آخرین هفته لیگ برتر، قهرمانی لیگ را جشن گرفت.

این دروازه‌بان 38 ساله که به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش به یک باشگاه شبانه در منچستر برای جشن گرفتن رفته بود، توسط نیروهای امنیتی حوالی ساعت چهار صبح اخراج شد. به گزارش میل اسپورت، کارسون به دلیل دعوا با یکی از مهمانداران از محل جشن اخراج شد، در حالی که سایر بازیکنان همراه با اعضای خانواده خود در جشن حضور داشتند.

2024470

اسکات کارسون از سال 2019 که از دربی کانتی به این باشگاه پیوست، دروازه‌بان ذخیره سیتی بوده است و از آن زمان او به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

ادرسون، گلر ثابت سیتی، اخیرا در مورد کارسون گفته بود: «او نمونه‌ای از فروتنی است، یک الگو که شخصیتی باورنکردنی دارد.»

در مستندهایی که از این باشگاه در سال‌های اخیر تولید شده، دروازه‌بان کهنه‌کار معمولا مورد تمجید تمام هم‌تیمی‌هایش قرار گرفته است.

نقش کارسون از همان روز اول مشخص است. دروازه‌بان سوم بودن یعنی حتی یک دقیقه بازی نکردن (در شرایط عادی) بنابراین نقش او کمک به بازیکنان جوان و ایجاد جو خوب در رختکن است. چیزی که گواردیولا در مورد کارسون تایید می‌کند: «مردم ممکن است این را ندانند، اما او یک رهبر واقعی است. کارسون آنچه را باور دارد می‌گوید و او تجربه زیادی در تیم‌های بزرگ دارد. اسکات فردی باورنکردنی است و همه او را بسیار دوست دارند.»

1911212

نکته جالب در مورد کارسون، 107 دقیقه بازی برای سیتی و کسب 11 قهرمانی است. اولین و تنها بازی او به عنوان شروع کننده در سیتی، در 14 می‌2021 بود.

تیم گواردیولا لیگ برتر را برده بود و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی هم راه یافته بود. هنوز سه بازی از لیگ باقی مانده بود، بنابراین پپ می‌خواست به کارسون فرصت بدهد. کارسون در سنت جیمز پارک مقابل نیوکسل بازی کرد و نتیجه نهایی 3-4 برای سیتی با هت‌تریک فران تورس بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از پیشنهاد خارجی تا شرایط خانوادگی/ اختصاصی: مهلت 10 روزه به اوسمار توسط پرسپولیس